w

Wojciech Ochendóżka w Abanana

Wojciech Ochendóżka
Do krakowskiej agencji Abanana, wchodzącej w skład Grupy Eura7, dołączył Wojciech Ochendóżka, który będzie pełnił funkcję Social Media Specjalisty i odpowiadał za kreowanie marek Klientów Grupy w Internecie.
Sam o sobie mówi: „Miałem dotychczas okazję poznać różne branże, pozwoliły mi dowiedzieć się wiele o sobie, jak i otaczającym mnie świecie, i społecznościach, z którymi miałem kontakt. Przez lata współtworzyłem koncepcję edukacyjną mającą na celu zachęcenie młodych ludzi do rozwoju swoich talentów i szukania ścieżki zawodowej już we wczesnym etapie życia. Sam jestem jej przykładem. Chodzi bowiem o to, aby kończąc szkołę czy studia wejść na rynek pracy z pewnym bagażem doświadczeń, a przystępując do własnej działalności biznesowej, być zorientowanym w wielu aspektach samodzielnego funkcjonowania w wybranej branży”.
Nawiązując do swojej różnorodnej aktywności w okresie studiów, dodaje: „To wszystko procentuje dziś w Abanana, gdzie prowadząc komunikację w sieci, wykorzystuję swoje umiejętności wideofilmowania, montażu, tworzenia grafiki, fotografii, a czasem nawet aktorstwa. Daje mi to dużo satysfakcji, spełnienia, ale także zadowolenia i przyjemności”.

Team Leader Abanana Błażej Balcerzyk, komentując tę decyzję personalną, zwraca uwagę na jeszcze jeden wątek: Prowadząc rekrutację, szukaliśmy osoby otwartej z głową pełną pomysłów, która doda wartości naszemu Zespołowi na dwóch płaszczyznach: wewnętrznej, uzupełniając dział kreacji swoim wsparciem, kreatywnością, ale też zewnętrznej. Zrozumienie potrzeb współczesnego konsumenta i zrozumienie jego decyzji zakupowych jest nieodzownym warunkiem wszelkiego działania w zakresie marketingu. Nasi Klienci zwracają na to szczególną uwagę, więc cieszę się, że Wojtek bardzo dobrze odnajduje się w obecnych realiach konsumenckich.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

agencja pomysły

Agencja Pomysły dla STS

Influencerzy stawiają na sprzedaż własnych produktów, zamiast promować inne firmy

Influencerzy stawiają na sprzedaż własnych produktów, zamiast promować inne firmy