w

Agencja Pomysły dla STS

Agencja pomysły

STS, lider rynku zakładów bukmacherskich w Polsce, wybrał w przetargu na opracowanie nowej platformy komunikacyjnej koncepcję strategiczno-kreatywną zaproponowaną przez agencję Pomysły.

– Jako niekwestionowany lider rynku, od lat wyznaczamy branżowe trendy tworząc inteligentną, skuteczną komunikację, opartą o prawdziwe i nośne insighty. Zależało nam na koncepcji, która z jednej strony będzie odświeżająca, ale która będzie także kontynuacją naszego konsekwentnego podejścia do komunikacji marki. Razem z Pomysłami stworzyliśmy koncept, który wprowadza nową platformę komunikacyjną marki STS – zapowiada Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.

Dla nas zdobycie takiego klienta to kolejny dowód na to, że dynamiczne, duże marki nie potrzebują dużych agencji, ale dużych idei – mówi dyrektor kreatywny i partner w Pomysłach, Jan Mirosław.

Inez Kujda, dyrektorka kreatywna i partnerka w Pomysłach dodaje, że na takim założeniu agencja konsekwentnie rozwija się jako miejsce, gdzie klienci mogą znaleźć strategie i kreacje, tworzone i realizowane w niewielkim gronie mocno zaangażowanych twórców. – Cieszy nas, że ten model znajduje coraz większe uznanie – podsumowuje.

STS zapowiada premierę nowej kampanii na koniec sierpnia. 


  1. 6 na 10 specjalistów korzysta z AI do tworzenia contentu. Czy copywriterzy powinni czuć się zagrożeni?
  2. Dobry hosting WWW a koszty reklamy w internecie – jaka jest zależność?
  3. Majonez Winiary jest obecnie najpopularniejszy w polskim Internecie – ale w negatywnym kontekście

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Genzie donuts

Kampania Donuty GenZie [case study]

Wojciech ochendóżka

Wojciech Ochendóżka w Abanana