w

„Żaden rozstęp ani fałdka nie powinny obniżać samooceny”. Decathlon podsumowuje noworoczną kampanię

decathlon
Decathlon

Decathlon zakończył właśnie swoją noworoczną kampanię, realizowaną pod hasłem „Nowy rok lepszy o sport”. W ramach szerokiej współpracy z influencerami marka i producent sprzętu sportowego zachęcał do aktywności fizycznej w 2022 roku.

Styczniowa kampania, utrzymana w duchu #bodypositive, miała dwa podstawowe cele – przełamanie szkodliwych stereotypów i niesłusznych przekonań dotyczących naszych ciał oraz zachęcenie Polaków do podjęcia różnych form aktywności fizycznej.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Aleksandra Ślósarczyk (@fitalexy)

Decathlon zaprosił do współpracy grupę influencerów i mikroinfluencerów, którzy aktywnie działają na Instagramie i angażują swoje społeczności. W kampanii wzięli udział zarówno profesjonalni sportowcy, jak i amatorzy, na co dzień związani fitnessem oraz pływaniem. Jak informują przedstawiciele marki, wybór tych dyscyplin nie był przypadkowy:

Niestety, wiele osób wciąż wstydzi się pójść na basen czy siłownię. Powodem jest przekonanie, że nasze ciała są dalekie od ideału – wstydzimy się szerokich bioder, małego biustu czy cellulitu. Zupełnie niesłusznie. Jako marka sportowa chcieliśmy pokazać proste i dostępne rozwiązanie, jakim jest dobrze dobrany strój – taki, który może dodać odwagi i podbudować pewność siebie. Poprosiliśmy też grupę świadomych twórców, aby dołączyli do naszej akcji i opowiedzieli swoje własne historie – mówi Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication w Decathlon.

Przesyłki ze sprzętem sportowym i dedykowanymi strojami trafiły m.in. do Kasi Skarbek (blogerki plus size), Karoliny Przewrockiej (samodzielnej mamy) i Aleksandry Ślósarczyk (trenerki pływania, wracającej do aktywności po urodzeniu dziecka). W kampanię zaangażował się także Łukasz Wala, który na swoim Instagramie przełamuje stereotypy związane z niepełnosprawnością.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Natalia Szymaniec (@nataliiaszymaniec)

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez by Kasia Skarbek (@fajnainiechuda)

Kampania Decathlonu to przykład mądrze realizowanego influencer marketingu. Od początku mieliśmy tu jasne założenia i czytelne wezwanie do działania.  Sama idea akcji została też bardzo dobrze odebrana przez użytkowników Instagrama, którzy gratulowali twórcom decyzji o współpracy i aktywnie dopytywali o szczegóły oferty Decathlonu – dodaje Michał Kubiak, odpowiedzialny za projekt z ramienia wrocławskiej agencji GetHero.

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

sprzedaż w e-commerce

Darmowa dostawa w e-commerce. Czy to się opłaca?

marcin bugajski

Marcin Bugajski x MediaHub