Dom mediowy MediaHub (MH) wzmacnia digitalowo-analityczne podejście do obsługi klienta i łączy zespoły działów programmatic i SEM. Na czele działu stanął Marcin Bugajski.
Ruch ten jest częścią strategii rozwoju firmy. Nowa struktura ma połączyć kompetencje MediaHub w zakresie SEM, Programmatic, Business Intelligence oraz analityki webowej.
Połączenie dwóch tak istotnych działów jest kolejnym krokiem w realizacji naszej strategii integracji i rozwoju kompetencji digital & data w MediaHub – mówi Jakub Bieńkowski, Group Chief Digital Officer. – Nasi klienci oczekują, i słusznie, że proponowane przez nas działania będą się mocno ze sobą zazębiać, uzupełniać, a nawet wzajemnie napędzać. Niewykorzystanie tej szansy byłoby zmarnowniem olbrzymiej okazji do budowania przewagi rynkowej marek które z nami współpracują.
Na czele działu stanął Marcin Bugajski, Head of SEM & Programmatic w MediaHub. Marcin ma ponad 14 letnie doświadczenie w marketingu efektywnościowym i od wielu lat związny jest z MediaHub. Do zadań jego działu będzie należeć realizacja kampanii opartych o dane, wymagających wysokiej precyzji, osiągania trudnych celów. Zespół ten może się już pochwalić kilkoma wdrożeniami nowych narzędzi, m.in produkt video online, z którego korzysta już kilku klientów MediaHub.