Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

21 chromosom – #zespolkolorowychskarpetek

program afiliacyjny

21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.

Główną osią kampanii jest spot, który ma obalać stereotypy związane z zespołem Downa. Do akcji zaproszono 8 osób z trisomią 21, które podzieliły się z swoimi doświadczeniami, opowiedziały, co dla nich znaczy zespół Downa, jakie mają pasje i marzenia.

„Akcja powstała z potrzeby serca. Zespół Downa jest mi bliski, mam 25 letnią siostrę Monikę, która zainspirowała mnie do zrobienia tej kampanii. Mam możliwość pracować wśród wspaniałych osób, które wsparły mój pomysł i pomogły mi w realizacji kampanii. Reprezentanci mediów i wydawców, których zaprosiłam do współpracy podkreślali wartość edukacyjną kampanii” mówi Kaja Bielawska z Digital Resolution – organizatorka i pomysłodawczyni akcji.

 

Akcja jest komunikowana w internecie, na outdoorze i w prasie. Towarzyszy jej także kampania PR. Jest realizowana pro bono dla Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów osób z zespołem Downa „Bardziej Kochani”.  Do kampanii dołączyli przedstawiciele mediów i wydawców: Stroer, Blaber, YOC, Digital Contact, Converters, Audience Network, MM Group, We Love Media, Interia, KPI Media, Content Marketing, AdPrime. Akcję wspiera również Asics i Hutnik Warszawa.

Reżyserem spotu został Bartłomiej Szkop, za produkcję spotu odpowiedzialni są:  Dorota Konarska oraz Łukasz Genczelewski. Za kreację, montaż i postprodukcję odpowiada Bartek Woziwodzki z Tribal Media.

„Wcześniej nie miałem do czynienia z osobami z zespołem Downa. Przychodząc na plan spodziewałem się, że będą tylko dramaty, troski, łzy i jedno wielkie użalanie się nad sobą. A z tego, co zauważyłem, to są osoby, które w ogóle nie dbają o atencję, nie chcą jakiegoś wyjątkowego zainteresowania, chcą być po prostu traktowane normalnie.” Komentuje Bartek Szkop, reżyser spotu.

„Dziękuję wszystkim przyjaciołom osób z zespołem Downa! To wspaniałe, że jest nas aż tylu w branży marketingowo – reklamowej” – mówi Kaja Bielawska, organizatorka akcji.

Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa każdy okazać solidarność z osobami dotkniętymi wadą genetyczną udostępniając w mediach społecznościowych zdjęcie w kolorowych skarpetkach nie do pary, symbolizujących różnorodność genetyczną  z hasztagiem #ZespolKolorowychSkarpetek

Nie masz skarpetek? Kup je w sklepie Many Mornings, zostań ambasadorom  i wesprzyj Stowarzyszenie Rodzin i Opiekunów Osób z Zespołem Downa Bardziej Kochani. Z każdego zakupu skarpetek w dniu 21.03.2019 firma Many Mornings przeznaczy 21% zysku na wsparcie Stowarzyszenia.

One Comment

Leave a Reply
  1. Inicjatywa dwóch różnych skarpetek, to w sumie jedno z nielicznych wydarzeń, w którym biorą udział prawie wszyscy. Analogiczne akcje można by było poprowadzić w sprawie autyzmu. Tak czy inaczej popieram i propaguje!

Dodaj komentarz