Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F) autorem międzynarodowej kampanii eobuwie.pl

Agencja Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl – Radość nie może czekać.

Reklama telewizyjna będzie realizowana w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Grecji, oraz na Węgrzech i Litwie. Agencja odpowiada za przygotowanie kompleksowej strategii, koncepcji kreatywnej platformy, produkcję i realizację kampanii 360 w kanałach online i offline także na pozostałych rynkach, na których eobuwie.pl prowadzi sprzedaż.

Główna idea nowej, kreatywnej platformy komunikacyjnej nawiązuje do ogromnego wyboru jaki oferuje sklep eobuwie.pl, różnorodności marek i stylów, ale i cen. Charakterystyczne białe pudełko z zielonym napisem jest obietnicą przyjemności i radości, bo większość z nas lubi ten moment, kiedy przychodzi paczka i nie może się doczekać, żeby ją otworzyć. Z butami już tak jest, że od razu mamy ochotę je założyć i pokazać się w nich sobie i innym. Taka radość po prostu nie może czekać.

– Sklep eobuwie.pl dynamicznie się rozwija. Dlatego potrzebowaliśmy nowej, świeżej koncepcji, która opowie o naszej marce i odda jej charakter. Podstawą całej historii jest ekscytacja,  oczekiwanie na przesyłkę z butami i w końcu wielka radość, kiedy możemy ją rozpakować i przymierzyć te wymarzone buty. To jest szczególny moment. Insight, który został wykorzystany w kampanii dotyka istoty zakupów online, szczególnie butów. Jednocześnie jest na tyle uniwersalny, że nowa platforma komunikacyjna została zaadaptowana na kolejne, europejskie rynki – komentuje Marcin Zduńczyk, Dyrektor Marketingu eobuwie.pl.

Kampania będzie miała swoją odsłonę w postaci 45, 30 i 15-sekundowych spotów, które będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Reklamę video już można zobaczyć w social mediach w  Polsce i na kilkunastu rynkach europejskich. Zarówno reklama video jak i dedykowana sesja fotograficzna powstały w RPA i posłużą do przygotowania
platformy komunikacyjnej, która swoim zasięgiem obejmie także media tradycyjne., m.in. kampanię OOH w Polsce i za granicą.

Za całokształt działań strategicznych, kreatywnych i realizacyjnych nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F), która wygrała w przetargu. Reżyserem spotu jest Marcin Dubiniec, autorem zdjęć Mikołaj Syguda, a produkcją zajął się dom produkcyjny Videlec. Po stronie klienta za kompleksowe działania odpowiada Marcin Zduńczyk, Dyrektor Marketingu eobuwie.pl i Katarzyna Bermes, Marketing Communication Manager eobuwie.pl. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mullenlowe.

 

czytaj:   Czołgi na ulicach Kopenhagi

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *