w

21 kreatywnych reklam LEGO

21 kreatywnych reklam LEGO

Firma LEGO, zajmująca się produkcją najsłynniejszych na świecie kloców, reklamuje się w kreatywny sposób. Mało kto wie, ale nazwa LEGO, jest skrótem duńskiego zwrotu „Leg godt” („baw się dobrze”). Skoro producentom chodzi o twórczą zabawę, to takie też są ich kampanie reklamowe.

Od początku 🙂

Wszystko zaczęło się ponad 90 lat temu w małym warsztacie stolarskim w Billund w Danii: w sierpniu 1932 roku stolarz i ojciec czwórki dzieci, Ole Kirk Christiansen, założył małą firmę, którą dwa lata później nazwał Lego.

 

Co jest jedynym na świecie legalnym stymulatorem mózgu?

Kreacja stworzona przez Fabrika DDB (2007).

lego brain stimulator

 

Reklama przygotowana przez amerykańską agencję Pereira & O’dell

 

Agencja Dpz jest odpowiedzialna za cykl reklam, w których wykorzystano niecodzienne połączenie kolorów (2004).

dpz lego reklama

dpz lego reklama

Create impossible, czyli wszystko jest możliwe 🙂 Za cykl kreatywnych reklam odpowiedzialna jest agencja Jung Von Matt/alster.

21 kreatywnych reklam LEGO

21 kreatywnych reklam LEGO

 

Kreacja przygotowana przez Bartle Bogle Hegarty.

Niech Twoja wyobraźnia zdecyduje, co jest w pudełku.

 

Cykl reklam stworzonych przez Saatchi & Saatchi Singapore (2006).

Odbiorcy przekazu są zachęcani do zbudowania różnych maszyn i pojazdów.

lego klocki lego klocki lego klocki

Kostka Rubika ułożona ze słynnych klocków. Reklama została przygotowana przez agencję Jung Von Matt.

reklama lego kostka rubika

 

Kampania Lego Star Wars

21 kreatywnych reklam LEGO star wars lego reklama star wars lego reklama star wars lego reklama star wars lego reklama

9. Małe klocki, duże historie. Cykl kreacji został przygotowany przez agencję Miami Ad School.

 

10. Przykład świetnej reklamy przygotowanej przez brazylijską agencję Dm9 Publicidade Ads & Commercials Archive. W kreacji zostało wykorzystanych wiele słynnych nazwisk.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=qif_Rf-uIgU’]

Klocki LEGO pobudzają kreatywność. Na pewno tą zasadą kierowała się agencja Saatchi & Saatchi Singapore.

 

Układ okresowy pierwiastków stworzony przez Fcb Johannesburg.

lego pierwiastki

W tym cyklu reklam agencji Miami Ad School przedstawiono różnorodne sposoby wykorzystania klocków.

 

 

 

14. Ambientowa kampania stworzona przez  Ogilvy & Mather Santiago, w której wykorzystane różne budynki w przestrzeni miejskiej.

lego budowle reklama

lego budowle reklama

Kampania „Shadow” stworzona została przez chilijską agencję Y&R.

reklamy lego

reklamy lego

reklamy lego

 

Jak widać, dzięki klockom można zbudować naprawdę wszystko 😉

Projekt agencji Ogilvy & Mather Santiago.

21 kreatywnych reklam LEGO

Portugalska agencja J Walter Thompson Publicidade, reklamując klocki również wykorzystała motyw rozumu, kreatywności i mądrości.

brain2

18. Agencja Blattner Brunner udowodniła, że „less is more”.

statek

czołg

dino

19. Agencja Saatchi & Saatchi jest odpowiedzialna za kampanię Rebuilt. Trzeba przyznać, że wykorzystanie ludzkiej tragedii do reklamowania klocków to odważny i ryzykowny koncept.

reb1

reb2

reb3
20. Draftfcb Johannesburg także pokazał, że więcej nie zawsze oznacza lepiej 😉 Periscope

peryskop

21. Kolejna kreatywna kampania agencji Jung von Matt. Użyjcie wyobraźni, a zobaczycie bohaterów następujących bajek i kreskówek: Southpark, Ninja Turtles, Ernie And Bert, Donald Duck, Lucky Luke And The Daltons, Asterix And Obelix, The Smurfs, The Simpsons 🙂

1lego

2lego

3lego

4lego

5lego

6lego

7lego

Przewodnik mobilny „Warszawa Chopina” już dostępny dla turystów dzięki m.st. Warszawa i Looksoft

Przewodnik mobilny „Warszawa Chopina” już dostępny dla turystów dzięki m.st. Warszawa i Looksoft

15 sposobów na poprawę wyszukiwania za pośrednictwem serwisu Pinterest