Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

21 kreatywnych reklam LEGO

Firma LEGO, zajmująca się produkcją najsłynniejszych na świecie kloców, reklamuje się w kreatywny sposób. Mało kto wie, ale nazwa LEGO, jest skrótem duńskiego zwrotu “Leg godt” (“baw się dobrze”). Skoro producentom chodzi o twórczą zabawę, to takie też są ich kampanie reklamowe.

1. Co jest jedynym na świecie legalnym stymulatorem mózgu? Kreacja stworzona przez Fabrika DDB.

lego1

2. Reklama przygotowana przez amerykańską agencję Pereira & O’dell

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=pZ7h9x1spTQ’]

3. Agencja Dpz jest odpowiedzialna za cykl reklam, w których wykorzystano niecodzienne połączenie kolorów.

lego3

lego4

lego5

4.  Create impossible, czyli wszystko jest możliwe 🙂 Za cykl kreatywnych reklam odpowiedzialna jest agencja Jung Von Matt/alster.

czytaj:   Drony tańczą w Cirque du Soleil

lego6

wieża

legobel

5.  Kreacja przygotowana przez Bartle Bogle Hegarty. Niech Twoja wyobraźnia zdecyduje, co jest w pudełku.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=gslVNf-rKW0′]

6. Cykl reklam stworzonych przez Saatchi & Saatchi Singapore. Odbiorcy przekazu są zachęcani do zbudowania różnych maszyn i pojazdów.

hangar

pociąg

straż

7. Kostka Rubika ułożona ze słynnych klocków. Reklama została przygotowana przez agencję Jung Von Matt.

kostka

8. Świetna reklama przygotowana przez Jung Von Matt, wskazująca na kim są budowniczy przyszłości.

przyszłość

9. Małe klocki, duże historie. Cykl kreacji został przygotowany przez agencję Miami Ad School.

construction

ambulans

10. Przykład świetnej reklamy przygotowanej przez brazylijską agencję Dm9 Publicidade Ads & Commercials Archive. W kreacji zostało wykorzystanych wiele słynnych nazwisk.

czytaj:   Albert Einstein, LEGO, Ikea i... klocki

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=qif_Rf-uIgU’]

11. Klocki LEGO pobudzają kreatywność. Na pewno tą zasadą kierowała się agencja Saatchi & Saatchi Singapore.

pudełko

12. Układ okresowy pierwiastków stworzony przez Fcb Johannesburg.

układ

13. W tym cyklu reklam agencji Miami Ad School przedstawiono różnorodne sposoby wykorzystania klocków.

make1

make2

make3

14. Ambientowa kampania stworzona przez Ogilvy & Mather Ogilvy & Mather Santiago, w której wykorzystane różne budynki w przestrzeni miejskiej.

biuro

szpital

ulica

15. Kampania “Shadow” stworzona została przez chilijską agencję E=y&r.

cień miasto

cień rakieta

cien tama
16. Jak widać, dzięki klockom można zbudować naprawdę wszystko 😉 Projekt agencji Ogilvy & Mather Santiago.

pad

17. Portugalska agencja J Walter Thompson Publicidade, reklamując klocki również wykorzystała motyw rozumu, kreatywności i mądrości.

czytaj:   Garfi, godny następca kotki Grumpy Cat

brain2

18. Agencja Blattner Brunner udowodniła, że „less is more”.

statek

czołg

dino

19. Agencja Saatchi & Saatchi jest odpowiedzialna za kampanię Rebuilt. Trzeba przyznać, że wykorzystanie ludzkiej tragedii do reklamowania klocków to odważny i ryzykowny koncept.

reb1

reb2

reb3
20. Draftfcb Johannesburg także pokazał, że więcej nie zawsze oznacza lepiej 😉 Periscope

peryskop

21. Kolejna kreatywna kampania agencji Jung von Matt. Użyjcie wyobraźni, a zobaczycie bohaterów następujących bajek i kreskówek: Southpark, Ninja Turtles, Ernie And Bert, Donald Duck, Lucky Luke And The Daltons, Asterix And Obelix, The Smurfs, The Simpsons 🙂

1lego

2lego

3lego

4lego

5lego

6lego

7lego