We wtorek 7 maja, czyli tuż po długim majowym weekendzie odbędzie się kolejne z cyklu spotkanie 3camp. Tym razem przewodnim będzie badanie efektywności PR i social media.
Spróbujemy odpowiedzieć na pytania: Czy warto planować budżet na PR i social media? W jaki sposób wpływają one na sprzedaż? Jak mierzyć ich efektywność i zasięg? Jak zawsze na 3campie minimum teorii i dużo ciekawych case study.
Agenda przedstawia się następująco:
Karolina Janik – Personal PR , Marcin Potkański – Brandish – Budżet na PR – czy warto?;
Martyna Szuta – zjednoczenie.com – To wszystko wina Zuckerberga. Facebook dzisiaj – jak marki mogą korzystać z jego potencjału;
Ewa Salamon – Blog Forum Gdańsk – Hasztagi,lajki, szery, foty, czekiny czyli jak sprawić, by o wydarzeniu dowiedziały się setki tysięcy osób?
Tomasz Okulicz – Engine – Kampani viralowych nie da się mierzyć? Zmierzmy się z tym!
Kiedy: 7 maja, godz. 18.00
Gdzie: Inkubator STARTER, ul. Lęborska 3B, Gdańsk-Przymorze
Wstęp wolny, wymagana rejestracja: https://3camp-7maja.konfeo.com/