w

Engine zostaje wiodącą agencją MINI Polska

Engine zostaje wiodącą agencją mini polska

MINI Polska rozszerza zakres współpracy z agencją Engine i powierza nam status wiodącej agencji wspierającej działania komunikacyjne marki MINI na rynku polskim.

Do tej pory wieloletnia, trwająca od 2003 roku współpraca skupiała się głównie na obszarze digital – Agencja realizowała między innymi serwisy internetowe oraz kampanie online. Obecnie został jej powierzony pełen zakres działań marketingowych, obejmujący komunikację ATL, BTL, online oraz działania w salonach dealerskich.

– Zdecydowaliśmy się powierzyć kompleksowe działania agencji, która świetnie zna naszą markę i rozumie jej wyjątkowy styl oraz język komunikacji. Pierwsze wspólne doświadczenia w ramach rozszerzonej współpracy potwierdzają, że był to właściwy wybór – mówi Paweł Koziński Marketing & Communication Manager MINI Polska.

– Niezmiernie cieszy nas, iż MINI darzy Engine zaufaniem, które nie dość że przekłada się na współpracę z marką od początku jej obecności w Polsce, to obecnie znacząco została ona rozszerzona. Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju naszych kompetencji również i poza digitalem, MINI to kolejny z naszych Klientów dla którego świadczymy usługi w obszarze marketingu zintegrowanego – mówi Jacek Ojak, Prezes Zarządu Engine.

Na przełomie lutego i marca agencja Engine opracowała pierwszą kampanię promującą nowe 5-drzwiowe wydanie MINI Hatch. Kontekstowo dopasowywane komunikaty pojawiły się na między innymi na billboardach, w prasie, internecie oraz w kinach. Obecnie w podobnych kanałach prowadzona jest kolejna kampania, tym razem promująca ofertę leasingu 101% dla modelu MINI Countryman.

Źródło: mat. pras.

Milka rusza z aktywacją konsumencką: a ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?

Milka rusza z aktywacją konsumencką: A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?

Isobar polska z nagrodą na festiwalu one show

Isobar Polska z nagrodą na festiwalu One Show