w

Big-Active z jesiennym dopełnieniem dobrych chwil

Big-active z jesiennym dopełnieniem dobrych chwil

Wraz z początkiem jesieni rozpoczyna się druga odsłona kampanii reklamowej herbat marki Big-Active. Jej celem jest wzmocnienie rozpoznawalności herbat zielonych oraz herbat czarnych z dodatkami owoców. Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, kanały tematyczne, a także media społecznościowe oraz promocje w punktach sprzedaży.

Big-Active, lider sprzedaży rynku herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, wystartował z jesienną odsłoną kampanii „Dopełnienie Dobrych Chwil”. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie pojawią się w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych z grupy TVP (TVP 1, TVP 2), Polsat Media (Polsat) oraz TVN, a także w kanałach tematycznych każdej ze stacji. Ponadto, działania komunikacyjne będą wspierane w social media oraz poprzez promocje in-store.

Big-active_dopełnienie_dobrych_chwil_herbaty_czarne_aromatyzowane

Tegorocznej jesieni skupiamy się na komunikacji herbat zielonych oraz czarnych aromatyzowanych z oferty Big-Active. Zależy nam na wzroście świadomości konsumentów w zakresie tych segmentów rynku. – mówi Krzysztof Beling, Senior Brand Manager marki Big-Active – Warto podkreślić, iż dzięki dotychczasowym inwestycjom Big-Active jest najbardziej widoczną marką w mediach spośród konkurencyjnych herbat. Jesteśmy przekonani, że nasza jesienna kampania wpłynie na jeszcze lepsze wyniki Big-Active w każdym z segmentów – dodaje Krzysztof Beling.

Big-active_dopełnienie_dobrych_chwil_herbaty_zielone

Kampania potrwa nieprzerwanie od 5 października 2015 r. Za jej kreację i realizację odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Za działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego odpowiedzialna jest agencja BrandLab.

Dieselgate

„Dieselgate”: kryzys w Volkswagenie oczami specjalistów od komunikacji

Oswój zmianę! Monster polska rusza z nową kampanią

Oswój zmianę! Monster Polska rusza z nową kampanią