W finale największego i najbardziej prestiżowego konkursu PR w Polsce – Złote Spinacze znalazły się 4 projekty Agencji Grayling. Nominacje otrzymały działania zrealizowane dla klientów TikTok oraz Goethe-Institut.
Kampania „Don’t Make Ads. Make TikToks” zrealizowana dla TikToka została nominowana w dwóch kategoriach „Business-to-Business PR” oraz „Launch produktu, usługi lub firmy”. Z kolei projekt dla Goethe-Institut został finalistą w kategorii „Content Marketing – Branded Content” oraz w kategorii specjalnej „Kreatywność” i polegał na zmianie nazwy stacji radiowej newonce.radio na język niemiecki w ramach kampanii Język Twojej Pasji. Kampanie zrealizowane były przez dział korporacyjny (TikTok) oraz dział konsumencki (Goethe-Insitut) Grayling.
„Zakwalifikowanie czterech projektów Grayling do finału Złotych Spinaczy to dla nas wspaniała wiadomość. Cieszy mnie to tym bardziej, że w tym roku wpłynęła do konkursu rekordowa liczba zgłoszeń. Nominacja w kategorii specjalnej „Kreatywność” jest dla nas szczególnym powodem do dumy, bo stale rozwijamy tę kompetencję naszego zespołu. W projektach komunikacyjnych pomysłowość i innowacyjne podejście liczą się równie mocno, co takie elementy codziennej pracy PR-owca jak profesjonalna obsługa klienta czy dobre relacje z mediami. Koniec końców wszyscy walczymy o uwagę odbiorców i naszym wyróżnikiem mogą być właśnie ciekawe, świeże pomysły na komunikację firmy lub marki” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Do finału konkursu Złote Spinacze 2021 jury kwalifikuje wyróżniające się pod kątem kreatywności, najlepiej dopasowane i zrealizowane kampanie public relations i z powiązanych dziedzin komunikacji związane z budowaniem reputacji oraz kształtowaniem i utrwalaniem wzajemnie korzystnych relacji z interesariuszami. Jury największego branżowego konkursu PR w Polsce dokonało wyboru 111 projektów, które przechodzą do finału tegorocznej edycji konkursu. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 3 grudnia br.