Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

6 biznesowych korzyści wynikających z przeniesienia się na Magento 2

program afiliacyjny

O migracji do Magento 2 mówi się ostatnio coraz więcej – w końcu nowa wersja platformy działa na rynku od długiego czasu, a pierwsza wersja w roku 2020 przestanie być wspierana. Sam proces migracji jest całkiem zaawansowany i na pewno będzie wiązał się z kosztami. Możesz dlatego zastanawiać się – czy to przedsięwzięcie zwróci się z finansowego punktu widzenia? Jak najbardziej. W tym artykule poznasz dlatego 6 biznesowych korzyści, jakie przyniesie Ci migracja do Magento 2.

1. Spersonalizowane doświadczenie użytkownika

Magento 2 pozwala tworzyć dla konsumentów bogate i spersonalizowane user experience. Platforma dostosowuje treści przedstawiane klientom. Wyświetlają się zatem takie promocje i rekomendacje produktów, które najbardziej do nich trafią. Zwiększa to szanse na to, że odwiedzający zostaną przekształceni w kupujących. W rezultacie podnosi się współczynnik konwersji.
Dzięki zaawansowanym możliwościom Magento 2 odpowiednie produkty mogą być kierowane do klientów na podstawie takich czynników jak płeć, lokalizacja, historia zakupów i przedmioty zawarte w liście życzeń.
Wyszukiwanie i filtrowanie ułatwiają również klientom znalezienie dokładnie tego, czego chcą. Zwiększa się w ten sposób szansa, że dokonają zakupu w Twoim sklepie.

2. Dostosowanie do mobile

W 2019 roku nie wystarczy tylko responsywna strona internetowa – potrzebne jest rozwiązanie stworzone specjalnie z myślą o urządzeniach mobilnych. Pamiętaj również, że wydajność sklepu na urządzeniach mobilnych jest powiązana z wyższymi konwersjami, dlatego Magento 2 jest idealnym wyborem dla przyszłościowego sklepu internetowego. Ulepszono w nim możliwości wyszukiwania, proces rejestracji oraz rozliczenia, co zapewnia wygodną obsługę na wszystkich typach urządzeń.
Okazuje się także, że udział sprzedaży na urządzeniach mobilnych stanowi coraz większy odsetek całego handlu w Internecie:

Jak widać, trend ten rośnie, dlatego dostosowanie swojego sklepu do mobile to na pewno przemyślane posunięcie.
Magento 2 nie zapomniało również o administratorach sklepu. Przyjazny dla urządzeń mobilnych backend ułatwia administratorom śledzenie sprzedaży i aktualizację produktów z poziomu urządzeń mobilnych.

3. Uproszczony proces rozliczenia

Aby przejść do rozliczenia, użytkownik musi wpisać swoje dane w formularzu. Jeśli adres e-mail zostanie znaleziony, użytkownik zostanie poproszony o podanie hasła, a pozostałe formularze zostaną wypełnione automatycznie. Pole „typ karty kredytowej” zostało usunięte. Zamiast tego typ karty jest rozpoznawany automatycznie podczas wpisywania numeru. Na przykład, jeśli wpiszesz numer zaczynający się od 4, zostanie wybrana Visa, jeśli 5 – MasterCard.
Po zakończeniu płatności użytkownik może utworzyć konto, by móc odwiedzić stronę i śledzić zamówienie. Magento 2 zapisuje wszystkie informacje o gościach, dzięki czemu mogą oni łatwo utworzyć konto z już zapisanymi informacjami po złożeniu zamówienia w ten sposób.
Takie funkcje usprawniają całe user experience, a także prowadzą do przekształcania użytkowników-gości na pełnoprawnych klientów. Jest to bardzo ważny powód, dla którego warto przeprowadzić migrację do Magento 2.

4. Zwiększona wydajność

Jednym z głównych celów podczas tworzenia Magento 2 było zwiększenie wydajności. Dzięki temu strony w Magento 2 ładują się o 30%-50% szybciej, a załadowanie strony głównej, stron kategorii i stron produktowych w Magento 2 zajmuje mniej niż 1,5 sekundy.
Takie ulepszenia wydajności poprawiają interakcję użytkowników ze sklepem, a same witryny mogą przetwarzać więcej zamówień. Dzięki takim usprawnieniom sklep na Magento 2 jest przystosowany do zwiększenia sprzedaży i zmniejszenia liczby porzuconych koszyków.

5. Konta firmowe

Magento 2 daje także wiele możliwości dla sprzedawców B2B.
Klienci biznesowi mogą potrzebować udostępniać swoje konto pracownikom księgowości, osobom odpowiedzialnym za zakupy, czy też menedżerom. Magento umożliwia nie tylko współdzielenie dostępu do konta, ale także jego moderowanie i ograniczanie. Dzięki temu klienci mogą wygodnie przydzielać i określać dostęp członkom swojego zespołu.
Co więcej, jako właściciel sklepu, możesz przypisać przedstawiciela handlowego w Magento, tak aby członek Twojego personelu otrzymywał wiadomości transakcyjne i wiadomości związane z klientami, za których jest odpowiedzialny.

6. Automatyzacja e-mail marketingu

Jedną z najnowszych funkcji Magento 2 jest automatyzacja e-mail marketingu. Pozwala ona handlowcom na szybkie tworzenie kampanii.
Same kampanie mogą korzystać z takich narzędzi jak SMS, Push i e-mail oraz zarządzać transakcyjnymi wiadomościami mailowymi dla sklepu Magento.
Podsumowanie

Migracja do Magento 2 to na pewno skomplikowany i kosztowny proces. Niemniej jednak finansowe i biznesowe korzyści związane z tym przedsięwzięciem są jak najbardziej tego warte. Warto dlatego zaplanować ową migrację jak najwcześniej.

Dodaj komentarz