Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Adam Drzewicki, twórca MaturaToBzdura współprowadzącym “Europa da się lubić – 15 lat później”

Adam Drzewicki, twórca MaturaToBzdura – zrzeszonego w sieci LifeTube kanału na YouTube, którego filmy osiągają nawet 1,5 miliona wyświetleń – został współprowadzącym rozrywkowego programu “Europa da się lubić – 15 lat później”, emitowanego od 27 kwietnia na antenie TVP2. Tego typu konwergencja internetu i telewizji potwierdza fakt, że digital influencerzy to nie tylko gwiazdy YouTube, ale współcześni celebryci.

Znany youtuber wystąpi w siedmiu odcinkach specjalnej edycji programu, który powstał z okazji 15-lecia wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Główną prowadzącą, podobnie jak podczas pierwszej edycji show, została Monika Zamachowska. Adam Drzewicki jest odpowiedzialny za prowadzenie sekcji internetowej, w ramach której będzie prezentował wybrane materiały, które podbiły serca internautów.

“Europa da się lubić” to ceniony i znany przez wszystkich Polaków telewizyjny talk-show, cieszę się, że mogę dołączyć do grona kojarzonych z nim osób! Szczególnie, że po nagraniach trzech pierwszych odcinków jestem zafascynowany sposobem, w jaki działa duża, telewizyjna produkcja. Fanów kanału Matura To Bzdura uspokajam jednak, że nasze filmy będą regularnie pojawiać się na YouTube, a “Pobudki Umysłu” na Instagramie, wkrótce planujemy też otworzyć nowy kanał. Mój udział w “Europa da się lubić” to świetna przygoda i kolejny krok ku przenikaniu się treści z internetu do telewizji – komentuje Adam Drzewicki.

Tematem premierowego odcinka będzie rozmowa o miejscu Polski w Unii Europejskiej oraz o zmianach, które na przestrzeni 15 lat zachodziły w naszym kraju. Prawie tyle samo, bo 14 lat, ma serwis YouTube, który liczy aktualnie prawie 21 milionów użytkowników w Polsce (Gemius/PBI).

Przeświadczenie, że YouTube jest konkurencją telewizji zostało na przestrzeni lat obalone, a rynek jest obecnie świadomy, że są to dwa odrębne kanały komunikacji. W przypadku współpracy komercyjnych, klient posiada dzięki temu możliwość dotarcia do potencjalnych odbiorców i bardzo często kampanię w ATL, uzupełniają te w digitalu i na odwrót. Ciekawym zjawiskiem jest też angażowanie “gwiazd” obu mediów i crossowanie ich ze sobą, uzupełniając i wzmacniając tym samym siłę przekazu. Kanał MaturaToBzdura przez lata kształtował rynek YouTube w Polsce. Ciekawym jest, że funkcjonował jako ”kanał bez twarzy”, jako ogólna nazwa, teraz jednak możemy go śmiało połączyć z konkretną osobą, jest to oczywiście Adam Drzewicki – dodaje Mateusz Bill, Head of Management – Entertainment LifeTube.

Pierwszy odcinek “Europa da się lubić – 15 lat później” będzie można obejrzeć już w tę sobotę o godzinie 20:05 na antenie TVP2.
Matura To Bzdura – polskojęzyczny rozrywkowy kanał na YouTube, prowadzony przez  Adama Drzewickiego i Piotra Dybskiego. W każdym z odcinków sprawdzana jest podstawowa wiedza przypadkowo spotkanych przechodniów. W programie padają pozornie łatwe pytania i mnóstwo zaskakujących, nieraz zabawnych odpowiedzi z wielu dziedzin.

LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza ponad 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 95 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.

Dodaj komentarz