Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Coca-Cola Polska wysyła list z plastikową butelką – tak namawia do segregacji śmieci

Taką przesyłkę otrzymał m.in. Bartłomiej Sawicki, który opublikował wpis na Twitterze.

 

Nie tylko Panu Bartłomiejowi przesyłka “kreatywna” wydała się dość zaskakująca.

Zareagował też Greenpeace Polska – komentując:

Przecieramy oczy ze zdumienia! #Cocacola w ubiegłym roku wyprodukowała 3 mln ton plastiku. Zamiast zmniejszyć ilość plastikowych opakowań jednorazowego użytku, @cocacolapolska zrzuca odpowiedzialność na konsumentów.

 

Z marketingowego punktu widzenia jest to akcja dość zagmatwana, przynajmniej my jej nie rozumiemy (może ktoś rozumie?). Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że Coca-Cola jest jedną z największych korporacji i zazwyczaj celnie odczytuje nastroje społeczne i trendy. Co więc sprawiło, że na polskim rynku pojawia się przesyłka z plastikową butelką, którą możesz sobie wyrzucić do śmieci i dzięki temu… zmniejszasz liczbę odpadów(?), nauczysz się segregować śmieci(?).

 

 

 

Dodaj komentarz