in

Agencja albo albo x Sinsay

Sinsay_albo albo
Sinsay_albo albo

Wraz z początkiem czerwca 2021 roku Sinsay powierzył albo albo przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji w kanałach social media (Instagram, TikTok). Portfolio agencji powiększyło się o polską markę odzieżową – część grupy LPP, do której należą również marki Reserved, Cropp, House i Mohito.

Zadaniem postawionym przed agencją było odświeżenie komunikacji marki Sinsay. Zaproponowana przez albo albo strategia realizuje nowe pozycjonowanie marki, która aktualnie oferuje dużo więcej niż modną odzież dla młodych kobiet. 

Współpraca z Sinsay to projekt, który doskonale wpisuje się w profil naszej agencji. W strategii skoncentrowaliśmy się na najsilniejszych atutach marki, wykorzystując najnowsze trendy w komunikacji social media. Udział  w tworzeniu oraz prowadzeniu angażującej i jakościowej komunikacji Sinsay jest dla nas dużym wyróżnieniem, szczególnie w perspektywie bardzo szybkiego rozwoju marki. – Agata Twardowska, Managing Director / Co-Founder.

albo albo odpowiada za pełną obsługę kanałów Sinsay (Instagram, TikTok), które poza komunikacją lokalną budują pozycję marki na innych rynkach europejskich. Ponadto, agencja jest wsparciem dla Sinsay w zakresie działań komunikacyjnych marki budujących widoczność jej kluczowych aktywności konsumenckich. Umowa została podpisana na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy. Współpraca została nawiązana w drodze zrealizowanego przetargu. 

Za realizację działań z ramienia albo albo odpowiada Piotr Łaziuk, Digital Project Manager, dedykowany team kreatywny – Zofia Mastyna, Graphic Designer oraz Filip Badurek, Copywriter, a także Agnieszka Czarnecka, Digital Project Lead oraz Miłosz Jacyna, Creative & Strategy Head / Partner.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sebastian umiński

Sebastian Umiński w Pathfinder 23

Miasta na fb

10 najpopularniejszych miast na Facebooku [Raport]