w

Albert Stęclik z agencji Dziadek do orzechów nagrodzony Wyróżnieniem Białej Wstążki 

Planning director i founding partner, Albert Stęclik został laureatem Wyróżnienia Białej Wstążki. Konkurs organizowany jest corocznie przez Centrum Praw Kobiet i Fundację Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie Bez Barier”. Online finał XI edycji konkursu odbył się 4 grudnia. 

Wyróżnienie przyznawane jest mężczyznom wywodzącym się ze służb mundurowych, wymiaru sprawiedliwości, strefy publicznej, biznesu, III sektora oraz tym, którzy angażują się niesienie pomocy pokrzywdzonym kobietom. W ramach konkursu organizacje pozarządowe oraz inne instytucje mogą wskazać propozycję kandydata. Laureat wybierany jest przez Kapitułę Konkursową, do której wchodzi m.in. Jolanta Kwaśniewska, Urszula Nowakowska. 

Albert Stęclik po raz pierwszy w historii konkursu odebrał wyróżnienie przyznane przedstawicielowi agencji reklamowej. Agencja Dziadek do orzechów od wiosny 2019 roku obsługuje pro bono kampanie Centrum Praw Kobiet. Wśród realizowanych kampanii jest m.in. „Równość zaczyna się w domu”, „Odbierz telefon” czy „Żywy dowód”. Aktualnie trwającą jest „Stop kobietobójstwu” – kampania społeczna nagłaśniająca problem kobietobójstwa oraz zachęcająca do wsparcia petycji obywatelskiej. 

W uzasadnieniu przyznania nagrody wskazano, że „(…) dzięki współpracy z agencją Dziadek do orzechów fundacja Centrum Praw Kobiet staje się coraz bardziej rozpoznawalna i dociera do coraz szerszego grona odbiorców, budując społeczną świadomość dotyczącą praw kobiet i przeciwdziałania przemocy (…)”. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak wspierać Klientów w Internecie

Marketing b2b i b2c

Marketing B2B i B2C: czym się od siebie różnią i z jakich korzystają narzędzi?