Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jak wspierać Klientów w Internecie

Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw pandemicznej rzeczywistości oferując swoim klientom innowacyjny i autorski projekt badania siły marki w Internecie – HERO czyli Holistic Experience Rating Overview. Koncepcja HERO jest nowym pomysłem na budowę relacji z klientami agencji i będzie wdrażana podczas dedykowanych webinarów.

W trakcie webinarów klienci będą mogli poznać najnowszy sposób badania siły marki w Internecie w oparciu o kluczowe według agencji obszary decydujące o tej sile. Nad koncepcją HERO pracowały zespół: Wiktor Jędrzejewski, Tomasz Baranowski i Paulina Moryc, a czuwał nad nim CXO agencji – Piotr Nogal.

Webinary Bluecloud Interactive przybliżą zarówno metodologię pracy nad budowaniem silnej marki w Internecie, jak i same narzędzia digitalowe, z których agencja korzysta, aby holistycznie spojrzeć na markę oraz zaproponować po rekomendacjach indywidualną strategię komunikacji dla klienta. To poszerzy kompetencje klientów i zarządzania strategią ich marki. 

Podejście HERO – opiera się na 3 kluczowych obszarach komunikacji marki online, które w skrócie zostały nazwane “3E”, od pierwszych liter nazw głównych obszarów czyli Exposure, Engagement, Empathy, które składają się na współczesny consumer journey oparty na omnichannelowej komunikacji. Każdy z obszarów jest analizowany szczegółowo w kilku podobszarach, na których podstawie projektowana jest strategia obecności marki w Internecie. W najnowszej strategii agencja proponuje obsługę marki tzw. 360 online. Są to zarówno kompetencje domu mediowego i budowanie zasięgu marki, dotarcia, budowanie zaangażowania w social media, w kanale mobilnym, czy rozrywce, a także pełna obsługa w zakresie użyteczności marki online – kompetencje UX, spełnianie specyficznych potrzeb konsumenta, egzekwowanie obietnicy marki zawartej w ATL’u, czy rozwiązywanie sytuacji kryzysowych marki (ePR). 

“Cała metodologia objęta jest tajemnicą i stanowi część naszego agencyjnego know-how. Na webinarach na przykładach innych zagranicznych marek pokazujemy, jak działa koncepcja HERO. To ciekawa propozycja KPI dla klienta.” – mówi Piotr Nogal,  Chief Experience Officer agencji Bluecloud Interactive.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *