w

Arnold Schwarzenegger x PARKSIDE

Parkside arnold

Od 25 sierpnia hollywoodzka gwiazda będzie widoczna wszędzie i stanie się motywatorem dla majsterkowiczów.

Arnold Schwarzenegger został nową twarzą firmy PARKSIDE. Słowami „Zrób to sam!” motywuje w dostępnej w telewizji i mediach społecznościowych kampanii reklamowej PARKSIDE, dzieląc się swoimi sekretami, jak osiągnąć sukces. Widzowie będą mogli doświadczyć kluczowych momentów jego kariery, odgrywanych w świecie PARKSIDE DIY. Arnold Schwarzenegger, przemawiając w imieniu PARKSIDE, inspiruje ludzi do wzięcia spraw w swoje ręce i towarzyszy im na drodze do sukcesu. W kampanii nie zabraknie też szczypty humoru i autoironii.

Christoph Pohl, Chief Purchasing Officer w Lidl International, wyjaśnia: „Dzięki ciągłemu rozwojowi, PARKSIDE stworzyło markę, która była w stanie zainspirować wielu klientów wysoką jakością, bezkonkurencyjnym stosunkiem ceny do jakości, imponującym asortymentem i atrakcyjnym wzornictwem. Dzięki Arnoldowi Schwarzeneggerowi udało nam się pozyskać kogoś, kto uosabia wiele z naszych wartości. PARKSIDE oznacza samodzielne rozwiązywanie problemów. Chcemy dać ludziom pewność, że mogą to zrobić. Arnold Schwarzenegger jest człowiekiem czynu, jest autentyczny, zdeterminowany i twardo stąpający po ziemi. Jesteśmy dumni, że stał się częścią teamu PARKSIDE”.

Majsterkowanie dla każdego  –  o to właśnie chodzi w PARKSIDE. Marka skierowana jest
w szczególności do wszystkich, którzy lubią naprawiać, budować i uprawiać ogród – wystarczy zakasać rękawy. Niezbędny do tego typu aktywności asortyment narzędzi, sprzętu ogrodniczego i akcesoriów dostępny jest w sklepach sieci Lidl i Kaufland.

Narzędzia nie są niczym obcym dla Arnolda Schwarzeneggera. Aktualnie aktor, polityk i biznesmen, niegdyś pracował nawet jako murarz. To kolejny powód, dla którego współpraca jest dla niego wszechstronnym sukcesem. Jak sam podkreśla: „Zrób to sam! –  to dokładnie moje podejście. Trzeba wierzyć w siebie, dlatego jestem PARKSIDEREM”.


  1. Nowa kampania Mastercard Music z duetem Bedeos 2115 & Dawid Kwiatkowski
  2. Škoda i TOPR zachęcają do odkrywania Tatr w jubileuszowej kampanii
  3. SodaStream z nową kampanią

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Regulamin sklepu internetowego

Czy Twój regulamin sklepu internetowego jest zgodny z prawem? Przewodnik krok po kroku

Kampania podlaskie z kaskiem (1)

Zwierzęta w kaskach zachęcają do bezpieczeństwa na rowerze – sukces kampanii społecznej