Škoda i TOPR świętują 20-lecie współpracy kampanią „Odkryj najtrudniejszy szlak z ratownikami TOPR”. W ramach kampanii ratownicy wyruszyli na szlak Orla Perć wyposażeni w kamery nagrywające ich patrol w technologii 360.
Materiał z wyprawy można obejrzeć w kinach w całym kraju oraz na oficjalnym kanale YouTube Škoda Polska.
Kampania ma na celu uhonorowanie wieloletniej współpracy Škody z TOPR oraz zachęcenie ludzi do odkrywania gór. Škoda chce pokazać Tatry z perspektywy ratowników TOPR, którzy codziennie narażają swoje życie, aby ratować innych. Kampania ma również na celu uświadomić ludziom, jak ważne jest bezpieczeństwo w górach i jak należy się zachować w razie wypadku.
Kampania jest realizowana w kinach oraz digitalu. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, produkcją filmów zajmował się ONES. Partnerem technologicznym w zakresie gogli VR był Virtualhouse. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.
Oto kilka szczegółów kampanii:
- Spot z wyprawy ratowników prezentowany jest w kinach w całej Polsce do 15 września 2023r. Oprócz standardowej emisji, w dedykowanych lokalizacjach (Cinema City w Warszawie i we Wrocławiu) nagranie można obejrzeć w technologii Screen X, czyli na 3 połączonych ze sobą ekranach dostarczających niezwykłych wrażeń przestrzennych.
- W sierpniu odbyły się dwa wyjątkowe eventy w Sopocie oraz Zakopanem. Podczas nich chętni mieszkańcy oraz turyści mogli odwiedzić stanowisko marki Škoda i obejrzeć zapierające dech w piersiach nagranie z wyprawy przy pomocy okularów VR.
- Kampania jest realizowana w kinach oraz digitalu. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, produkcją filmów zajmował się ONES. Partnerem technologicznym w zakresie gogli VR był Virtualhouse. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.