w

Atmedia Interactive partnerem reklamowym nowopowstałego serwisu Bajkowa.tv

Atmedia interactive partnerem reklamowym nowopowstałego serwisu bajkowa. Tv

Atmedia Interactive odpowiada za sprzedaż reklam w nowym serwisie Bajkowa.tv. Oferta obejmuje reklamę wideo przed bajkami dla dzieci oraz statyczne formy reklamowe. Serwis Bajkowa.tv jest siedemnastym serwisem z ofertą dla dzieci i rodziców w ofercie Atmedia Interactive.

Grupą odbiorców Bajkowa.tv są dzieci w wieku od 1 do 12 roku życia oraz ich rodzice. Dostęp do zawartości serwisu jest bezpłatny po obejrzeniu reklamy. Każdy z tytułów Bajkowej.tv przypisany został do jednej z kategorii: bajki i baśnie, bajki edukacyjne, bajki bez przemocy oraz bajkowe seriale. W ofercie znajduje się obecnie 30 tytułów. Wśród nich są świetnie znane hity bajek dziecięcych, takie jak: Hutosie, Truskawkowe Ciastko, Strażnicy Miasta, Bernard, jak również klasyczne animacje: Wilk i Zając, Sąsiedzi, Czeburaszka, Nowe Przygody Misia Uszatka. Każdego dnia dodawane są nowe odcinki i tytuły.

Właścicielem serwisu Bajkowa.tv jest firma S.D.T. – Film, producent oraz dystrybutor filmów i artykułów dla dzieci, działający na polskim rynku od 25 lat. Bajkowa.tv to przedłużenie działalności S.D.T – Film, do większości bajek wydawca strony posiada wyłączne licencje do odtwarzania na terenie Polski.

Atmedia Interactive reprezentują aktualnie 17 serwisów z ofertą skierowaną do dzieci i ich rodziców, w tym 9 serwisów z reklamą wideo. Bajkowa.tv dołączy do pakietów display@kids i video@kids.

Źródło: mat. pras.

Tic tac stawia na content marketing

Tic Tac stawia na content marketing

Bad rubber ducker – nowa kampania marki cropp

Bad Rubber Ducker – nowa kampania marki Cropp