w

Bad Rubber Ducker – nowa kampania marki Cropp

Bad rubber ducker – nowa kampania marki cropp

Właśnie ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Cropp pod hasłem Bad Rubber Ducker. Jej głównym bohaterem jest niegrzeczna gumowa kaczka, która idealnie wpisuje się w charakter marki.

Na potrzeby kampanii przygotowano serię dedykowanych memów i filmików oraz landing page Badrubberducker, stanowiący główną oś komunikacyjną akcji. Działania będą szeroko promowane w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTube. W planach jest też przeprowadzenie konkursu na Instagramie.

– Akcja jest utrzymana w pozytywnym, ale rebelianckim i niegrzecznym klimacie marki. „Żółta gumowa kaczka to dziś element popkulturowy, wręcz kultowy – często wykorzystywany m.in. jako element street art. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa, dlatego zdecydowaliśmy, że Bad Rubber Ducker będzie idealnym zadziornym tematem przewodnim kampanii – komentuje Arkadiusz Dudkowski, Specjalista ds. Marketingu marki Cropp.

Punktem kulminacyjnym kampanii będzie event „bombing kaczek”. W wybranych miastach zostaną wyznaczone punkty zrzutu gumowych kaczek Croppa, a każdy uczestnik będzie miał możliwość zdobycia cennych nagród.

Wszystkie działania będą wspierane kampanią zasięgową w Internecie.

Za koncepcję, kreację kampanii, sesję zdjęciową oraz działania promocyjne w Internecie odpowiada agencja interaktywna zjednoczenie.com. Zorganizowaniem eventów i e-PR-em eventów zajmuje się agencja FBI Media.

Źródło: mat. pras.

Atmedia interactive partnerem reklamowym nowopowstałego serwisu bajkowa. Tv

Atmedia Interactive partnerem reklamowym nowopowstałego serwisu Bajkowa.tv

Maciej stodolny: moda jest dla wszystkich, każdy się przecież w coś ubiera

Maciej Stodolny: moda jest dla wszystkich, każdy się przecież w coś ubiera