w ,

Atomówki na wybiegu podczas Moschino Fashion Show

Atomówki na wybiegu podczas Moschino Fashion Show

Cartoon Network i Jeremy Scott ogłosili współpracę podczas tygodnia mody w Mediolanie. Kolekcja pojawi się w sprzedaży wiosną 2016 roku.

Współpraca obejmuje stworzenie przez światowej sławy projektanta Jeremiego Scotta autorskiej kolekcji modowej inspirowanej uwielbianymi przez dzieci i dorosłych superbohaterkami – Atomówkami (The Powerpuff Girls).

Projekt pod nazwą The Powerpuff Girls x Jeremy Scott stanowi część kolekcji Moschino na wiosnę 2016 i został przedstawiony po raz pierwszy 24 września b.r. podczas ekskluzywnego pokazu Moschino w Mediolanie. Na wybiegu zaprezentowano szereg nadruków inspirowanych Atomówkami, które zostały wykorzystane na legginsach, jednoczęściowych kostiumach kąpielowych, dzianinowych topach, linii torebek z wizerunkami bohaterek i innych elementach kolekcji.

Kostium kąpielowy_MEDIOLAN, WŁOCHY – 24 WRZEŚNIA Modelka na wybiegu podczas pokazu Moschino w trakcie Milan Fashion Week WiosnaLato 2016, 24 września, 2015, Mediolan, Włochy (autor Jacopo Raule Getty Images)

1/Kostium kąpielowy: MEDIOLAN, WŁOCHY – 24 WRZEŚNIA: modelka na wybiegu podczas pokazu Moschino w trakcie Milan Fashion Week Wiosna/Lato 2016, 24 września, 2015, Mediolan, Włochy (autor Jacopo Raule/Getty Images)

W skład pełnej gamy produktów The Powerpuff Girls x Jeremy Scott wejdą dzianinowe topy, spódnice i sukienki, kostiumy kąpielowe, szale, torebki i akcesoria dla kobiet. Kolekcja na wiosnę 2016 będzie dostępna w sprzedaży od stycznia przyszłego roku w sklepach Moschino, domach towarowych, butikach i wybranych sklepach online na całym świecie.

Torebka_MEDIOLAN, WŁOCHY – 24 WRZEŚNIA Modelka na wybiegu (detal) podczas pokazu Moschino w trakcie Milan Fashion Week WiosnaLato 2016, 24 września, 2015, Mediolan, Włochy (autor Antonio de Moraes Barros  FilhoWire

2/ Torebka: MEDIOLAN, WŁOCHY – 24 WRZEŚNIA: modelka na wybiegu (detal) podczas pokazu Moschino w trakcie Milan Fashion Week Wiosna/Lato 2016, 24 września, 2015, Mediolan, Włochy (autor Antonio de Moraes Barros Filho/WireImage)

Moschino #powerpuffgirls @itsjeremyscott #moschino #mfw

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Moschino (@moschino)

Współpraca ogłoszona pod nazwą The Powerpuff Girls x Jeremy Scott wspiera wielki powrót Atomówek – popularnej, ponadczasowej marki Cartoon Network, do świata popkultury. Od chwili debiutu w 1998 roku Bójka, Bajka i Brawurka łącząc szkolne obowiązki z ratowaniem świata, oczarowały dziewczynki i kobiety, stając się ambasadorkami ich dziewczęcej siły. Wraz z premierą nowej wersji animowanej serii produkcji Cartoon Network Studios zaplanowaną na 2016 rok i wprowadzeniem towarzyszącego jej programu licencyjnego, kultowe Atomówki zostaną przedstawione nowemu pokoleniu fanów.

Moschino + Powerpuff Girls #moschino @itsjeremyscott #mfw #powerpuffgirls

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Moschino (@moschino)


Moschino @soojmooj #moschino #powerpuffgirls #soojoo @itsjeremyscott

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Moschino (@moschino)


Źródło ikony wpisu: http://bit.ly/1PLiBYM

WhitePress bada efektywność content marketingu

WhitePress bada efektywność content marketingu

Reklama po męsku

Reklama po męsku