w , ,

Test Rorschacha w reklamie (czyli who wants to be normal…anyway)

Jak wiadomo pomysł w reklamie bywa często recyklingowany. Dzięki temu powstaje masa świetnych kreacji reklamowych twworzonych na potrzeby różnych produktów, skierowanych do różnych grup docelowych. Tak właśnie jest w tym przypadku z testem Rorschacha. Zapraszamy do obejrzenia reklam, które wykorzystują własnie ten motyw.

Zaczniemy więc sympatyczną piosenką:

Kampania świąteczna MarketShare

Test rorschacha w reklamie (czyli who wants to be normal…anyway)

Sephora

Test rorschacha w reklamie (czyli who wants to be normal…anyway)

Kampania reklamowa Audi

Test rorschacha w reklamie (czyli who wants to be normal…anyway)

Najciekawsze reklamy związane są oczywiście z seksem i do stereotypu „mężczyźni myślą tylko o jednym”:

Test rorschacha w reklamie (czyli who wants to be normal…anyway)

Test rorschacha w reklamie (czyli who wants to be normal…anyway)

Test rorschacha w reklamie (czyli who wants to be normal…anyway)

David lynch on consciousness, creativity and the brain

David Lynch on Consciousness, Creativity and the Brain

Odwrotnie

Odwrotnie