w

Test Rorschacha w reklamie (czyli who wants to be normal…anyway)

Test rorschacha w reklamie (czyli who wants to be normal…anyway)

Jak wiadomo pomysł w reklamie bywa często recyklingowany. Dzięki temu powstaje masa świetnych kreacji reklamowych twworzonych na potrzeby różnych produktów, skierowanych do różnych grup docelowych. Tak właśnie jest w tym przypadku z testem Rorschacha. Zapraszamy do obejrzenia reklam, które wykorzystują właśnie ten motyw.

Zaczniemy więc sympatyczną piosenką:

 

Ta kampania została stworzona w 2011 dla marki Kaffeine przez samą agencję. Chcesz o tym porozmawiać?

Test rorschacha w reklamie

Sephora: beauty is how you see it

Test rorschacha w reklamie Test rorschacha w reklamie

Kampania reklamowa Audi A7:

Test rorschacha w reklamie

Zakupy tańsze niż terapia:

Test rorschacha w reklamie Test rorschacha w reklamie Test rorschacha w reklamie

Najciekawsze reklamy związane są oczywiście z seksem i do stereotypu „mężczyźni myślą tylko o jednym”:

 

Beate Uhse: Child lock


  1. Reklamy zapadające w pamięć mają ogromną moc. Właśnie dlatego warto postawić na kreatywność
  2. Na walentynki nazwij karalucha imieniem swojego ex (lub swojej ex)
  3. The museum is dead. Long live the museum. Kampanie muzealne
David lynch on consciousness, creativity and the brain

David Lynch on Consciousness, Creativity and the Brain

Sam altman spotkanie w polsce

Agencja VMLY&R Poland zrealizowała kampanię promującą spotkanie z Samem Altmanem