Urszula Zielińska, Emilia Głowińska oraz Aleksandra Maleszyk awansowały na stanowisko Group Account Manager, natomiast Tomasz Milewski został Account Supervisorem.

Lubi śmiać się, gotować, jeść i jeździć na rowerze. Smakoszka piwa, zawsze chciała być pogodynką.

Pochodzi z Lublina, mieszka w Krakowie, myśli o przeprowadzce do Warszawy. Najchętniej kupiłaby dom w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą, a drugi na Amalfi.

W wolnych chwilach pakuje walizkę i leci gdzieś daleko realizować się w fotografii reportażowej oraz poszukiwaniach swojej ulubionej plaży na świecie.

Wcześniej związany z marką Samsung, gdzie jako social media & marketing manager w latach w latach 2017-21 realizował kampanie wizerunkowe, social media i działania niestandardowe dla kategorii mobile. Doświadczenie zbierał także po stronie agencji McCann i Socializer czy domu mediowego MEC, realizując działania marketingowe dla klientów z kategorii: FMCG, moto, bankowość oraz beauty. W wolnych chwilach miłośnik sztuki, pasjonat kolarstwa oraz podróży przez Azję.
Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R liczy blisko 50 osób i jest złożony z trzech niezależnych zespołów zarządzanych przez Michała Banaszewskiego, chief business officer, Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director.