w

AżTuNagle dla USP Zdrowie

Aztunagle

USP Zdrowie wystartowało z nową kampanią marki Apap Przeziębienie Max. Kreację stworzyła agencja AżTuNagle.

AztunagleCelem kampanii jest promowanie nowego wariantu leku na przeziębienie i grypę w formie rozgrzewającej saszetki Apap Przeziębienie Max, która szybko zapobiega rozwojowi infekcji.

Bohaterką spotu jest pełna energii wuefistka, która przez chwilę była przeziębiona, ale zaskakująco szybko wraca do szkoły, do swoich uczniów, do swojej pasji. 

Pani już nie jest przeziębiona? Jak to możliwe? – dziwią się uczniowie. Po prostu działam szybko, ujawnia swój sekret sympatyczna wuefistka.

Wraz z powrotem nauczycielki, na szkolną salę gimnastyczną wraca życie i radość a nieco rozleniwieni uczniowie dostają zastrzyk pozytywnej energii od ulubionej pani od wuefu.

Przesłanie naszej kampanii jest proste i pozytywne: zamiast tracić czas na leżenie w łóżku z przeziębieniem, lepiej szybko stanąć na nogi i cieszyć się życiem – mówi Mirek Kulisz z kreacji AżTuNagle.

Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle. Spot wyprodukował Selfish3.

Grupa lego przekaże 2 milionów zestawów klocków

Grupa LEGO przekaże 2 milionów zestawów klocków

Czy ktos powiedzial pysznepl

Czy ktoś powiedział Pyszne.pl na TikToku. Do wygrania rok jedzenia za darmo