w

Grupa LEGO przekaże 2 milionów zestawów klocków

Grupa lego przekaże 2 milionów zestawów klocków

Święta to czas celebrowany przez wiele rodzin, jednak dla niektórych może być okresem pełnym wyzwań. W ramach tegorocznej inicjatywy #BuildToGive Grupa LEGO® zachęca małych i dużych konstruktorów na całym świecie, by wykorzystali swoją kreatywność do zbudowania prezentu z klocków LEGO. Za każdy projekt, Fundacja LEGO przekaże zestawy klocków LEGO dzieciom z całego świata. Inicjatywa #BuildToGive pomoże przekazać radość z zabawy najbardziej potrzebującym.   

Grupa lego przekaże 2 milionów zestawów klocków

Organizowana już po raz szósty inicjatywa #BuildToGive zachęca rodziny z całego świata do zbudowania prezentu z klocków LEGO i podzielenia się nim w mediach społecznościowych lub poprzez portal LEGO Life z dodaniem hashtagu #BuildToGive

Za każdy świąteczny projekt udostępniony przed 31 grudnia Grupa LEGO przekaże zestaw klocków LEGO najbardziej potrzebującym zabawy w tym czasie, docierając nawet do dwóch milionów dzieci przebywających w szpitalach, domach dziecka oraz funkcjonujących w społecznościach wymagających szczególnej pomocy i wsparcia na całym świecie. 

Zaangażowanie się w akcję jest proste. Każdy prezent ma znaczenie – duży i mały, okrągły czy kwadratowy, kolorowy bądź monochromatyczny. Badanie LEGO Play Well 2022 wykazało, że zabawa pomaga rodzinom budować i umacniać więzi, a także sprawia, że te stają się szczęśliwsze, dlatego udział w #BuildToGive może okazać się najlepszym pretekstem do spędzenia rodzinnego czasu, a tym samym przekazania innym prezentu przynoszącego radość. 

Od momentu zainicjowania akcji #BuildToGive w 2016 roku, w jej ramach przekazanych zostało ponad 4,5 miliona zestawów LEGO. W tym roku Grupa LEGO przygotowała się na największą jak dotąd darowiznę w postaci 2 milionów zestawów.

Już 9 na 10 rodziców uważa, że zabawa może pomagać dzieciom rozwijać niezbędne życiowe umiejętności, które mogą okazać się kluczowe dla ich przyszłości. Wśród nich takie cechy, jak kreatywność, komunikatywność czy pewność siebie. Inicjatywa #BuildToGive jest tylko jednym z wielu sposobów, w jaki Grupa LEGO wspiera dzieci na całym świecie poprzez zapewnianie im możliwości zabawy i nauki.

„Dla wielu rodzin Święta to czas na celebrowanie wspólnego czasu, a także doświadczanie radości z rodzinnej zabawy. Dla innych może to być trudny i pełen wyzwań okres” – powiedziała Diana Ringe Krogh, wiceprezes ds. odpowiedzialności społecznej w Grupie LEGO: „Właśnie dlatego akcja #BuildToGive jest tak ważna. Przez ostatnie pięć lat byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni odpowiedzią na tę inicjatywę. W tym miejscu chcemy podziękować rodzinom z różnych części świata, które co roku brały w niej udział. Dzięki ich pomocy udało nam się przekazać miliony zestawów LEGO dzieciom na całym świecie, przynosząc im radość i wiele inne korzyści płynących z zabawy.”   

Inicjatywa #BuildToGive jest częścią większej kampanii Grupy LEGO „Build a Playful Holiday”, której misją jest inspirowanie rodzin do czerpania radości ze wspólnie spędzanego czasu na zabawie w okresie świątecznym, m.in. w myśl zasady – „Zabawa ponad perfekcjonizmem”. W ramach tegorocznej edycji, Katy Perry, gwiazda świątecznej kampanii #BuildToGive Grupy LEGO, opublikuje w mediach społecznościowych film przedstawiający jej własny prezent, który zbudowała na potrzeby akcji #BuildToGive. Zostanie on opublikowany w jej kanałach społecznościowych już w nadchodzących tygodniach. 

„Uwielbiam to, że Grupa LEGO zachęca do przekształcenia rodzinnej zabawy w gest wsparcia rodzin na całym świecie. Wspaniale bawiłam się przy tworzeniu mojego prezentu w kształcie fajerwerków i nie mogę się doczekać, aż zobaczę różne projekty, którymi podzielą się inne rodziny!” mówi Katy Perry.

Strona akcji #BuildToGive na LEGO.com będzie wypełniona inspiracjami do budowania, a także wskazówkami dotyczącymi tworzenia prezentów z klocków LEGO – tak, aby pomóc rodzinom osiągnąć jak najwyższy poziom kreatywności. Znajdą się na niej także informacje o tym, w którym z oficjalnych sklepów LEGO na całym świecie będzie można zbudować swój prezent.

Więcej informacji na temat kampanii i sposobu zaangażowania się w inicjatywę można znaleźć na stronie LEGO.com/BuildToGive.

O Grupie LEGO:

Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez zabawę. System zabawy LEGO, którego fundamentem są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko to, co potrafią sobie wyobrazić. 

Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932r. przez Olego Kirka Kristiansena. Nazwa firmy pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają „baw się dobrze”. Dzisiaj Grupa LEGO wciąż jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Billund, ale jej produkty są sprzedawane w ponad 130 krajach świata. 

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.LEGO.com.

O inicjatywie #BuildToGive:

W związku z świąteczną aktywacją #BuildToGive 2022 Grupa LEGO przeznaczy na cele charytatywne jeden zestaw LEGO za każdy prezent, który zostanie zbudowany z klocków LEGO i udostępniony w mediach społecznościowych z hashtagiem #BuildToGive. W przypadku dzieci poniżej 13 roku życia wymagana jest zgoda rodziców na publikację w mediach społecznościowych.Całkowita roczna darowizna wyniesie 2 miliony zestawów LEGO o łącznej wartości 20 000 000 USD. Do tej pory Grupa LEGO przekazała ponad 4,5 mln zestawów dzieciom na całym świecie. W tym roku, w związku z obchodami 90. rocznicy istnienia marki, zwiększyła tę liczbę. 

O Katy Perry:

Katy Perry osiągnęła 65 miliardów odtworzeń swoich utworów w serwisach streamingowych oraz sprzedała ponad 57 milionów albumów i 138 milionów piosenek. Jej singiel z lata 2019 roku, „Never Really Over”, z albumu SMILE, był największą premierą streamingową w muzycznej karierze artystki. Odsłony jej teledysków „Roar” i „Dark Horse” przekroczyły 3 miliardy wyświetleń – czyniąc Katy pierwszą i jedyną artystką w historii, która osiągnęła ten pułap. Katy jest jedną z 5 muzyków, których single zakupiono ponad 100 milionów razy i jest pierwszą w historii artystką Capitol Records, która dołączyła do klubu RIAA 100 Million Certified Songs. Występ Katy na Super Bowl w 2015 roku jest najwyżej ocenianym występem w historii tego wydarzenia.

Oprócz bycia jedną z najlepiej sprzedających się artystek muzycznych wszech czasów, Katy jest aktywną rzeczniczką wielu inicjatyw filantropijnych. W 2013 roku Katy została mianowana Ambasadorem Dobrej Woli UNICEF i wykorzystała swój medialny wizerunek, aby zapewnić każdemu dziecku prawo do zdrowia, edukacji, równości i ochrony. Katy jest również orędowniczką równości LGBTQ+ i, która otrzymała wiele nagród za swoją pracę, w tym Trevor Project’s Hero Award w 2012 roku, Human Rights Campaign’s National Equality Award w 2017 roku, amfAR’s Award of Courage w 2018 roku oraz wyróżnienie Variety’s Power of Women w 2021 roku za własną fundację, Firework Foundation, której misją jest wzmocnienie dzieci z szczególnie wymagających pomocy społeczności poprzez rozpalenie ich wewnętrznego światła poprzez sztukę.”

Obecnie trwa jej rezydencja w Las Vegas, PLAY. Daty pokazów są dostępne na stronie www.katyperry.com/tour.


  1. Dziewczynki mogą wszystko x LEGO
  2. NASK pierwszy raz wprowadza podwyżkę w cenach domen
  3. Czym powinny się charakteryzować stoiska targowe?

 

Biuro podróży reklamy z kampanią dla kultowej marki wd-40

Biuro Podróży Reklamy z kampanią dla kultowej marki WD-40

Aztunagle

AżTuNagle dla USP Zdrowie