in

BMW MINI i Duckie Deck uczą dzieci i rodziców postawy eko

Bmw mini i duckie deck uczą dzieci i rodziców postawy eko

MINI Cooper S E Countryman ALL4 to pierwszy model brytyjskiej marki premium z hybrydowym napędem typu plug-in, który daje możliwość bezemisyjnej jazdy w trybie w pełni elektrycznym. MINI Dobrzański, dystrybutor hybrydowego crossovera, wraz z Duckie Deck zapraszają wszystkie rodziny na wydarzenie MINI ECO DAY, którego motywem przewodnim jest ekologia.

Przy podejmowaniu decyzji o kupnie nowego samochodu ciągle zbyt mało osób zastanawia się nad jego wpływem na środowisko naturalne. Przeważnie decydują estetyka i wygląd, bezpieczeństwo, osiągi czy koszty eksploatacji. Według nas samochody hybrydowe i elektryczne to przyszłość na ulicach polskich miast. Głęboko wierzymy w ideę eco drivingu, co więcej, od kilku lat sukcesywnie wprowadzamy nowoczesne rozwiązania dla zachowania zrównoważonego rozwoju. Podczas MINI ECO DAY krakowskim rodzinom chcemy pokazać elektryczny styl życia. Wraz z Duckie Deck, dzięki aktywnościom łączącym technologie i emocje, w najmłodszych i ich rodzicach pragniemy zaszczepić wartości eko. Wykorzystamy moc elektryczną do elektryzujących doznań. NADIA BIAŁACH, MARKETING & PR MANAGER Z DEALER MINI DOBRZAŃSKI

Już 17 marca w salonie MINI Dobrzański w Krakowie przygotowaliśmy:
  • dzień pełen wspólnego doświadczania, twórczej zabawy, inspirujących technologii i majsterkowania
  • 3 strefy: warsztatową, malucha i otwartą
  • 5 kreatywnych warsztatów (samochody odrzutowe, Trash Toys, konstruowanie maszyn, pojazdy Sphero, tekturowe samochody)
  • warsztaty rodzinne dla dzieci już od 4 roku życia 
  • sesje warsztatowe dla małych grup: tylko 10 dzieci wraz z rodzicami lub opiekunami
  • bezpłatne uczestnictwo dla wszystkich rodzin
Salon MINI Dobrzański stanie się miejscem pełnym roześmianych dzieciaków, które będą bawiły się bez ograniczeń, rozwijając w sobie ciekawość świata i pobudzając kreatywność.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Aktywni, zdrowi, pomijani – seniorzy jako konsumenci

Aktywni, zdrowi, pomijani – seniorzy jako konsumenci

Andrzej gruszka

Andrzej Gruszka head of communication w HEXE Capital