Zakończył się przetarg na dwuletnią obsługę marki Selgros. Klient zdecydował się na kontynuację współpracy z Brand New Galaxy. Do zadań agencji należało wypracowanie nowej strategii komunikacji marki, a także konceptu kreatywnego, które będą wprowadzane w życie w latach 2024-2025.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z Brand New Galaxy, bo przygotowana propozycja jest skrojona na wymiar i dopasowana do strategicznej wizji marki Selgros, którą chcemy realizować w kolejnych latach. Doceniliśmy zarówno analityczne podejście do insightów grupy docelowej, jak i wynikający z tej analizy koncept kreatywny – komentuje Cezary Furmanowicz, Dyrektor Działu Marketingu, Transgourmet Polska.
Zwycięstwo w tym przetargu to dla nas powód do podwójnej satysfakcji. Po pierwsze jesteśmy dumni z uznania naszej propozycji, w którą z niezmiennym entuzjazmem wierzyliśmy w trakcie całego procesu twórczego. Po drugie, to kontynuacja i rozwój współpracy z naszym kluczowym klientem oraz potwierdzenie wzajemnego zaufania budowanego podczas wspólnych realizacji dotychczasowych projektów – komentuje Piotr Sztompke, Associate Vice President, Brand New Galaxy.