in ,

Budowanie widoczności marki online dzięki outreach marketingowi

A girl holding a red sign over her face budowanie widoczności marki

Marka, która chce dotrzeć z wartościowym contentem do odbiorców, musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest budowanie widoczności w sieci. Aby ten cel osiągnąć, marketerzy i SEO-wcy korzystają z różnych strategii i działań, które pozwalają zwiększyć widoczność marki online, co nie jest prostym zadaniem, nawet przy szerokim wachlarzu możliwości, jakie daje współczesny marketing.

Co zrobić, gdy dotychczas stosowane praktyki nie przynoszą zadowalających efektów? Rozwiązaniem może okazać się outreach, czyli metoda aktywnego pozyskiwania linków, polegająca na bezpośrednim kontakcie np. z autorem strony czy jej edytorem w celu publikacji wartościowych treści, które jednocześnie nie będą materiałami sponsorowanymi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Storytel

Storytel x SEXEDPL startują z kampanią „(Nie) mówmy o seksie”

A hand holding a book copywriting b2b

Czym się różni copywriting B2B i B2C?