Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Cheil Polska z kampanią olimpijską dla Samsung

„Wyskocz do Soczi” to hasło kampanii reklamowej wspierającej promocję sprzedażową smartfonów firmy Samsung. Twarzą kampanii został jeden z najlepszych polskich skoczków narciarskich Piotr Żyła. Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja Cheil Polska.

W ramach promocji osoby, które dokonają zakupu smartfona Samsung oraz w sposób kreatywny odpowiedzą na pytanie „Jak będziesz dopingować polskich Olimpijczyków?” otrzymają możliwość wygrania kilkudniowego wyjazdu do Soczi. Dodatkowo w wybranych sieciach sprzedaży do wygrania są gadżety, takie jak polary, kamizelki czy czapki. Promocja potrwa do końca grudnia 2013 roku.

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną i radiową, działania na portalach internetowych, w social media oraz materiały POS. Agencja odpowiedzialna była również za przygotowanie strony www.WyskoczdoSoczi.pl oraz materiałów dla partnerskich sieci sprzedaży.

źródło: mat. pras.