Agencja VMLY&R Poland po raz kolejny wygrała przetarg na obsługę social media dla Samsung Electronics Polska. To kontynuacja współpracy trwającej nieprzerwanie od 2016 roku.
Kluczową kompetencją agencji VMLY&R w kontekście współpracy z Samsung Electronics Polska jest doskonała znajomość rynku social mediów i płynne, innowacyjne poruszanie się we wszystkich ich kanałach. Po raz kolejny agencji została powierzona obsługa Samsung Electronics Polska w obszarze tworzenia strategii i koncepcji kreatywnych na potrzeby komunikacji mediach społecznościowych oraz kampanii taktycznych promujących produkty marki.
Do zadań agencji należy wdrażanie strategii obecności marki w kanałach social media, takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i YouTube, prowadzenie tam bieżącej komunikacji, a także działania z zakresu social listening oraz social customer care. Na potrzeby komunikacji produktów agencja VMLY&R Poland realizuje także sesje fotograficzne i produkcje wideo oraz aktywacje niestandardowe.
To nadzwyczajna sytuacja, w której już po raz trzeci udało nam się przekonać nasze partnerki i partnerów z Samsung Electronics Polska, że warto kontynuować tę współpracę. Postrzegam to jako wyraz uznania dla doświadczonego zespołu VMLY&R, ich codziennego zaangażowania i budowanego przez lata know-how. To również potwierdzenie zrozumienia potrzeb biznesowych marki, co szczególnie napawa nas dumą. Praca dla liderów w swoich branżach ma dla nas ogromne znaczenie, szczególnie w obliczu interesujących wyzwań, które nas wspólnie czekają. Jesteśmy do tych wyzwań przygotowani i nie możemy się doczekać kolejnych lat razem – Bartosz Mazurek, business supervisor, VMLY&R Poland