w ,

Ciałopozytywna kampania Kaufland

Ciałopozytywna kampania kaufland
ciałopozytywna kampania Kaufland

Agencja Kalicińscy stworzyła ciałopozytywną kampanię dla Bevoli, marki własnej kosmetyków, dostępnej w sieci Kaufland. W ofercie Bevoli można znaleźć produkty do pielęgnacji twarzy, skóry i włosów, higieny jamy ustnej, a także wegańskie kosmetyki z linii naturals. Hasło przewodnie akcji to: Every Body Needs Love.

Ciałopozytywna kampania kaufland
Ciałopozytywna kampania kaufland

Agencja była odpowiedzialna za wykreowanie spotu, przygotowanie komunikacji social mediowej na Facebooka, Instagrama i TikToka oraz współpracę z influencerami. Do współpracy zaangażowano popularnych TikTokerów, którzy na co dzień walczą ze stereotypami dotyczącymi wyglądu.

To: modelka plus size Ewa Zakrzewska, znana jako Ewokracja, Stuknięty Mikka, publikujący na swoim kanale ciałopozytywne filmiki oraz Dwukolorowa – influencerka, która odczarowuje na TikToku temat vitiligo, czyli bielactwa. 

@dwukolorowa 🤍 #vitiligo #bielactwo #bodypositivity #ciałopozytywność ♬ dźwięk oryginalny – Nesiak

Zadaniem kampanii jest promowanie miłości do siebie i swoich kształtów oraz podkreślenie faktu, że różnorodność jest w porządku, a wygląd innych ludzi nie powinien podlegać ocenie.
Każde ciało zasługuje na uważną pielęgnację. Bevola to zapewnienie jakościowej, czułej troski o ciało, w przystępnej cenie. Dbanie o siebie w oparciu o delikatne, sprawdzone produkty to ważny krok na drodze do afirmacji, a w konsekwencji – lepszego samopoczucia.


Workation / pracowakacje w agencji Whites

Już ponad 1/3 ofert pracy wymaga zdolności cyfrowych

 

Uniqlo

UNIQLO otworzy pierwszy sklep stacjonarny w Polsce

Jak powinien wyglądać dobry adres url pod pozycjonowanie

Jak powinien wyglądać dobry adres URL pod pozycjonowanie?