Costa Coffee w tym roku przejęła kontrolę nad Warszawą w ramach letniej kampanii. W celu promocji swojego kluczowego produktu, czyli niskokalorycznego napoju Refresher, marka przygotowała trzy krótkie filmy w trzech różnych lokalizacjach. Wykorzystano najnowsze technologie oparte na koncepcji Fake Out of Home (FOOH).
Filmy, które powstały w ramach kampanii, oparte zostały na koncepcji FOOH, a do ich stworzenia wykorzystana została technologia cyfrowa CGI (computer-generated imagery), dzięki której treści są bardziej angażujące i realistyczne dla odbiorców.
Materiały bazują na pokazaniu trzech smaków Refreshera w trzech warszawskich lokalizacjach. Pierwszy z filmów będzie pokazywał Pole Mokotowskie, które opanowane zostanie przez smak Refresher Peach czyli brzoskwinię i marakuję w roli głównej.
Kolejne dwa filmy ukażą się wkrótce na kanałach Costa Coffee i będą promować Rondo de Gaulle’a i Refresher Strawberry, który skrywa w sobie smaki truskawki, jabłka i aloesu oraz Złote Tarasy z wpadającymi do kubka jagodami, granatem i malinami, które znajdują się w smaku Refresher Blueberry.
Nasze działania promocyjne oparliśmy na innowacyjnej formie komunikacji jaką jest FOOH, która pozwoliła nam pobudzić wyobraźnię odbiorców i serwuje im prawdziwe letnie orzeźwienie w Warszawie. Dzięki tej technologii mogliśmy połączyć dwa światy: realny, w postaci lokalnych miejsc i ten przekraczający granice realizmu w postaci imponujących Refresherów – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee
Promocja materiałów wideo wspierana będzie w kanałach social media marki oraz w działaniach mikroinfluencerów. Za promocję i produkcję materiałów FOOH odpowiada agencja They.pl. Biuro prasowe oraz działania z twórcami cyfrowymi prowadzi agencja Hit The Spot.