Agencja reklamowa San Markos ruszyła z letnimi działaniami dla Costa Coffee. Słowem klucz kampanii, które również będzie widoczne w przestrzeni miejskiej jest: HELLO. Prowadzona kampania opiera się m.in. na promocji letnich kaw, napojów i deserów: Crunchy Cookie, Mint Mocha, Passionfruit Shake oraz Summer drinks.
W ramach współpracy agencja San Markos wprowadza na polski rynek globalną letnią kampanię Costa Coffee – Hello Ice. W odróżnieniu od światowego kierunku koncepcja San Markos zakłada zbudowanie lokalnego poczucia przynależności poprzez uzupełnienie słowa HELLO nazwą miejsc w danym mieście. Celem hasła jest nawiązanie lokalnej relacji z konsumentami i zwrócenie uwagi, że globalna marka Costa Coffee komunikuje się z lokalną społecznością poprzez: Hello Warszawa, Hello Poznań, Hello Wrocław itd.
Koncept kampanii stawia na wzmocnienie identyfikacji konsumentów z marką. Dlatego też hasło HELLO zostanie ulokowane w postaci wielkoformatowych liter w centralnych miejscach spotkań. Warszawiacy „HELLO” będą mogli zobaczyć na Krakowskim Przedmieściu, na Plaży w Wilanowie, przy Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, przed klubem Remont oraz przy Dworcu Centralnym. Promocja zostanie wsparta materiałami POS, działaniami ambient oraz współpracą z mediami. Kampania będzie trwać do końca sierpnia.
– Kampania Costa Coffee HELLO jest bardzo ciekawym wykorzystaniem przestrzeni miejskiej. W działaniach promocyjnych realizowanych w naszym kraju – w odróżnieniu od projektu zagranicznego, główne hasło HELLO uzupełniliśmy o nazwę danego miasta. Tworzymy w ten sposób pewnego rodzaju identyfikator, dzięki któremu konsumenci będą mogli utożsamić się z marką. Zależało nam na zwróceniu uwagi i wzbudzeniu ich zainteresowania. Dlatego w tym celu postawiliśmy umieścić znak HELLO w miejscach, które są głównymi punktami spotkań i są szczególnie odwiedzane przez mieszkańców.– powiedział Andrzej Kownacki Dyrektor Kreatywny agencji reklamowej San Markos.
Źródło: mat. pras.