Marka tołpa w swoich działaniach marketingowych zawsze stara się mówić o sobie i do swoich klientów w sposób nietypowy i używać nieoczywistych kanałów komunikacji.
Marka rozmawia z klientami m.in. na Facebooku, Instagramie, w newsletterach, poprzez blogerów, a teraz stworzyła nowe miejsce do komunikacji: magazyn on:off (do)wolnego czytania.
„Magazyn do(wolnego) czytania to odzwierciedlenie ducha naszej marki. We współpracy z redakcją oraz zaprzyjaźnionymi autorami mówimy tu m.in. o zdrowiu, pielęgnacji i praktycznych rozwiązaniach, dzięki którym życie staje się prostsze. Podpowiadamy, ale ostateczny wybór pozostawiamy naszym czytelnikom.” – mówi Olga Stefopulos Manager ds. PR i Komunikacji marki tołpa.
Koncept magazynu i projekt przygotowały Iwona Zabielska- Stadnik i Lena Szczęsna. Autorką ilustracji jest Pola Augustynowicz. Za opiekę edytorską i wdrożenie odpowiada Red Pepper, a za promocję magazynu w sieci kolektyw befrank! Wszystkie materiały i projekty zostały przygotowane specjalnie dla magazynu on:off i są chronione autorskim.
Magazyn przygotowany został z myślą o kanale online, natomiast w wersji papierowej ukazał się jako edycja limitowana.
Magazyn dostępny do pobrania dla każdego, bezpłatnie.
na:
Co w środku?
W pierwszym numerze m.in.: właściciele najładniejszej kwiaciarni w Polsce (Kwiaty&Miut) zdradzą, dlaczego rośliny warto trzymać blisko siebie (o nadobna paprotko!); Zuzanna Skalska opowie o hygge, tyle że po polsku; Tomasz Biskup pokaże, jak przeżyć dzień bez smartfona (ponoć można). Z kolei zaprzyjaźnieni z marką tołpa blogerzy w swoich autorskich poradnikach podzielą się pomysłami na skuteczny odpoczynek (Jacek Kłosiński), jak trafnie podejmować decyzje (Paulina Szczepańska, One Little Smile), jak mądrze robić zakupy.
W magazynie nie zabrakło również tematów bliskich marce związanych z małą wielką pielęgnacją: czym jest dobowy rytm skóry, dekalog nawilżania, co kryje w sobie torf, nieoczywiste działania składników zawartych w kosmetykach.