Agencja Cyber Kids on Real ponownie zrealizowała koncepcję kreatywną i kampanię promującą program kanału Comedy Central – „Comedy Club”.
Premiera nowych odcinków Comedy Club, na antenie Comedy Central zaplanowana jest na poniedziałek 14 maja br. Gospodarzem drugiego sezonu programu jest Michał Koterski. Wystąpią w nim także przedstawiciele polskiej sceny stand-upowej.
Kampania pod hasłem „Stand-up bez wstydu” promująca drugi sezon programu „Comedy Club” rozpoczęła się 7 maja br. W ramach kampanii planowane są działania PR, plan mediowy obejmuje: kampanię zasięgową w Internecie: emisję formatów displayowych, kampanię na platformach VOD, w social mediach oraz kampanię outdoorową.
Na potrzeby kampanii zostały zrealizowane digitalowe i outdoorowe kreacje, których bohaterem jest Michał Koterski. Misiek Koterski będzie promował nowy sezon Comedy Club szczerymi i odważnymi spostrzeżeniami w stand-upowym stylu, które będziemy kwitować hasłem kampanii „Stand-up bez wstydu”. – powiedziała Katarzyna Lorenz, CEO Cyber Kids on Real.
Koncepcję kampanii przygotowała agencja Cyber Kids on Real. Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiada Warsaw Production Team. Fotografie zrealizował Paweł Fabjański. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Mediavest Group.