Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Starcom wygrywa przetarg na obsługę serwisu Ceneo.pl 

Starcom rozpoczyna współpracę z Ceneo.pl – jednym z największych serwisów e-commerce w Polsce. Agencja w ramach podpisanej umowy zrealizuje dla Ceneo.pl zadania w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów.

Starcom po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem kampanii multiscreen (telewizja i online) na potrzeby działań reklamowych serwisu Ceneo.pl. Do zamkniętego przetargu organizowanego przez serwis, oprócz zwycięskiej agencji zaproszone zostały jeszcze dwa domy mediowe: Havas Media i Wavemaker. Ten ostatni zajmował się ubiegłoroczną obsługą mediową serwisu Ceneo.pl.

czytaj:   Fotografia sportowa, a pomysł na prezent

Wartość oraz czas obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione. Pierwsze kampanie we współpracy ze Starcomem rozpoczną się już jesienią. Ceneo.pl, to drugi co do wielkości w Polsce serwis z branży e-commerce i jednocześnie najpopularniejsza porównywarka internetowa. Serwis dostarcza swoim użytkownikom narzędzia, które umożliwiają łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów oraz korzystnych ofert – zarówno pod względem ceny, szybkości dostawy, kosztów przesyłki oraz bezpieczeństwa transakcji.

O AGENCJI STARCOM:

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Aflofarm Farmacja Polska, L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Allegro.pl, Samsung, Eurobank, ZT Kruszwica, Grupa TVN, Santander Bank.

czytaj:   Nowa kampania Delecta

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *