Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Za pomocą trzech opartych na gagu historii multiagent przekonuje, że nadszedł „czas na prawdziwe wakacje”.
Jednym z celów kampanii jest nowe pozycjonowanie naszej marki na rynku i w świadomości klientów po niedawnej zmianie identyfikacji wizualnej i dłuższej nieobecności w mediach. Chcemy być postrzegani jako nowoczesna i doświadczona firma, a także miejsce dające nieograniczone możliwości planowania wakacji. Z jednej strony to kampania produktowa, gdzie wskazujemy różnorodne kierunki, które – mimo trwającej pandemii – są dziś dostępne dla turystów. Z drugiej – poprzez lekkość i humorystykę konwencji spotów – to próba oderwania odbiorców od obecnej, covidowej sytuacji, przywołania wakacyjnych wspomnień i dania jasnego sygnału, że mimo zmian w podróżowaniu, nadal możemy cieszyć się prawdziwymi wakacjami – mówi Katarzyna Walczak, Dyrektor Marketingu Wakacje.pl.
Pandemia koronawirusa sprawiła, że w wielu dziedzinach życia, również w procesach zakupowych, obserwujemy zwrócenie się części konsumentów z kanałów offline do online. Z tego względu w naszej tegorocznej kampanii, w porównaniu do tej z 2019 roku, znacząco zwiększyliśmy budżet digitalowy – główny przekaz wideo wzmacniamy wieloformatową kampanią displayową. Ponieważ nasze działania kierujemy do wszystkich Polaków, którzy w prosty i dopasowany do ich potrzeb sposób chcą znaleźć idealną ofertę wakacji, nie rezygnujemy też z klasycznych kanałów przekazu. Nasze spoty od początku trwania kampanii są emitowane w największych stacjach telewizyjnych i radiowych – mówi Krzysztof Bobiński, Brand Manager w Wakacje.pl odpowiedzialny za przygotowanie kampanii.