in

DaWanda.pl realizuje kampanię świąteczną video w Internecie

Dawanda. Pl realizuje kampanię świąteczną video w internecie

DaWanda.pl – platforma z produktami handmade – wystartowała z kampanią brandingową #handmadewprezencie z wykorzystaniem czterech filmów, w których twórcy i projektanci pokazują swoje pracownie oraz proces powstawania prezentu handmade. Wszelkie działania promocyjne dotyczące filmów obejmują przede wszystkim dwa kanały: YouTube oraz Facebook.

W ramach filmowego cyklu świątecznego DaWanda odwiedziła cztery pracownie, czterech twórców w czterech odległych miastach Polski: złotnika w Gdańsku, siostry tworzące naturalne kosmetyki w Szczecinie, małżeństwo wykonujące ręcznie drewniane lampki dla dzieci z Krakowa oraz rodzinną pracownię kaletniczą pod Łańcutem.
W każdej z pracowni powstał klimatyczny film, w którym widzimy misterny proces powstawania zupełnie innego produktu, potencjalnego prezentu dla bliskiej osoby: pierścionka zaręczynowego, naturalnego mydła, lampki królika do dziecięcego pokoju czy skórzanej torebki kobiecej wykonanej tradycyjną, kaletniczą metodą. W projekcie wzięli udział twórcy i marki sprzedający swoje produkty na platformie DaWanda.pl.

DaWanda.pl x PREZENTY DO POKOCHANIA: Pierścionek z akwamarynem od Arpelca z Gdańska

DaWanda.pl x PREZENTY DO POKOCHANIA: Mydło naturalne od Ministerstwa Dobrego Mydła ze Szczecina

DaWanda.pl x PREZENTY DO POKOCHANIA: Lampka dla dziecka od Little Lights z Krakowa

DaWanda.pl x PREZENTY DO POKOCHANIA: Torba od LadyBuqArt z Łańcuta

Czas trwania kampanii: 13.11.2017- 20.12.2017
Produkcja filmów: Madbear
Kreacja i planowanie kampanii: DaWanda

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Hand made voklswagen

Hand Made dla Volkswagena

Oglądanie seriali kluczowe w budowaniu statusu, binge-watching coraz powszechniejszy – mec prześwietla polskich „seryjnych”

Oglądanie seriali kluczowe w budowaniu statusu, binge-watching coraz powszechniejszy – MEC prześwietla polskich „seryjnych”