Agencja po wygranym przetargu odpowiada za obsługę social media Grupy PZU
Do zadań Digital Kingdom należy opracowanie i egzekucja strategii obecności Grupy PZU w mediach społecznościowych, social listening, kreacja contentu oraz wsparcie kreatywno-koncepcyjne w bieżących projektach komunikacyjnych. Działania obejmują obsługę platform: Facebook, Linkedin, Twitter, YouTube oraz influencer marketing.
Praca dla największej firmy ubezpieczeniowej w Polsce, to dla nas wyróżnienie i zaszczyt, dołożymy wszelkich starań, aby pozycja Grupy PZU w social media odzwierciedlała jej status lidera rynku ubezpieczeń w Polsce. Komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.
Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU, dodaje, że przed agencją stoi ambitne zadanie – z jednej strony pokazanie zupełnie nowego oblicza PZU, a z drugiej – doprowadzenie do tego, aby miała ona głos w pełni odzwierciedlający rolę, jaką firma odgrywa w ubezpieczeniach. Zadanie nie jest łatwe, ale wierzę że Digital Kingdom dysponuje potencjałem, który pozwoli nam pokazać wszystko to, co robimy dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności lokalnych. – mówi Ziąber.
Informacje o Agencji:
Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w Polsce. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Opel, Mirinda, 7UP, CAT, L’Oréal, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, Sony Network Entertainment.