w

Iga Świątek ponownie w kampanii PZU

Iga świątek w kampanii pzu
  • PZU wystartował z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer.

  • Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia.

  • Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.

6 czerwca ruszyła kampania marketingowa ubezpieczyciela, podczas której realizowane będą szerokie działania digital (m.in. w mediach społecznościowych, mailingi, działania retargetingowe i CRM, PR), a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Akcja skierowana jest do osób, które mają duże poczucie odpowiedzialności za siebie i rodzinę, świadomych różnych zagrożeń, planujących wyjazdy wakacyjne. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 13 sierpnia.


  1. Każda firma powinna zadbać o PR. Taka inwestycja niesie bowiem za sobą wiele korzyści
  2. Jak zareklamować firmę w sposób kreatywny i zapadający w pamięć? Rozwiązaniem może być marketing partyzancki
  3. IKEA i Marimekko z kolekcją BASTUA łączącą nordyckie wzornictwo i rytuały dbania o siebie
Kryzys marki

Czego nie robić w marketingu w dobie kryzysu

Dolina dobra nowa kampania marketingowa

Dolina Dobra startuje z nową kampanią