w

PZU z nową kampanią ubezpieczeń dla dzieci na wakacje

Nowe logo PZU

Od poniedziałku trwa wsparta intensywną kampanią reklamową ogólnopolska akcja „Wakacje z PZU. Bezpieczne Dziecko”. Jej grupą docelową są rodzice.  Akcja ma na celu bezpłatne objęcie ich dzieci polisą od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych, czyli do 1 września. Polisa dla dziecka na całe wakacje działa 24 godziny na dobę na całym świecie. Ubezpieczenie obejmuje nieszczęśliwe wypadki, nawet te powstałe w czasie uprawiania sportów – również wyczynowo.

„Od wielu lat Grupa PZU angażuje się i aktywnie działa na rzecz promocji bezpieczeństwa. W zeszłym roku PZU SA przeprowadziło kampanię „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”. W ramach tej akcji rozdaliśmy wszystkim uczniom klas I-III w szkołach podstawowych w całej Polsce ponad 1 600 000 odblasków z wbudowaną migającą lampką.
Tym razem chcemy zadbać o beztroskie wakacje wszystkich dzieci w Polsce. Dlatego spółka z Grupy PZU – PZU Pomoc zaoferuje rodzicom możliwość bezpłatnego skorzystania z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla ich dzieci. Akcja obejmuje również pełnoletnich uczniów i studentów do 25. roku życia”
– Magdalena Kicińska, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu w PZU.

Kampania została przygotowana przez agencję Red8. Produkcja spotu powierzona została studiu Lemon, a reżyseria Michałowi Gazdzie. Planowaniem
i zakupem mediów zajął się Universal McCann. Kampania obejmująca szeroko-zasięgowe media startuje 27 maja i będzie trwać do zakończenia akcji, czyli do 21 czerwca.

21 czerwca.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Lusette

Relaksuj się, kto może! Kampania Lusette x Dziadek do orzechów

preview 58de69bd7f2059d5ff2cc20f981c41d3

Hand Made w gronie czterech najlepszych agencji reklamowych w Polsce