Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Leo Burnett Warszawa dla PZU

6 grudnia ruszyła nowa kampania wizerunkowa PZU którą przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa. Działania obejmują wiele kanałów komunikacji – TV, POS, jak również działania w digital oraz social media.

„To wyjątkowa kampania, bo kręcona w wyjątkowych czasach, gdzie wartości, takie jak odpowiedzialność i opieka nad bliskimi nabierają szczególnego znaczenia. W najnowszym spocie reklamowym opowiadamy o potrzebie, która towarzyszy nam na każdym etapie życia i jest ważna dla nas wszystkich. To potrzeba, troski i ochrony naszych najbliższych. W PZU doskonale to rozumiemy, dlatego wsparcie i ochrona naszych Klientów jest również nasza misją”. – mówi Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU.

„Mimo, że chcemy jak najlepiej opiekować się bliskimi, to nie zawsze jesteśmy w stanie być tam, gdzie nas potrzebują. Warto mieć wtedy troskliwego partnera, który wesprze nas w każdej sytuacji, na którym po prostu można polegać. Takim partnerem chcemy być dla naszych Klientów i chcemy aby zawsze czuli się bezpiecznie”. – dodaje Agnieszka Rzepkowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU. 

Kampania powstała przy współpracy domu produkcyjnego Prime Time, planowanie mediów natomiast leżało po stronie domu mediowego Sigma. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *