in

Dlaczego Z Dupy i Wyrwane z Kontekstu trzymają pion?

Trzymaj pion

Ruszył rok akademicki. Stos książek i długie wykłady, ale też mnóstwo dobrej zabawy! Nowi znajomi, kluby, domówki, wspólne wyjścia na piwo – wiele możliwości i wiele pokus. Jak odnaleźć się w szalonym świecie młodych imprezowiczów, podpowiadają influencerzy działający w ramach kampanii Trzymaj Pion Grupy Żywiec.

Studia to dla wielu osób czas największego szaleństwa. Tutaj zbierają różnorodne doświadczenia, poznają siebie, sprawdzają możliwości, przecierają towarzyskie szlaki. Często dają się ponieść, niekiedy robiąc rzeczy, o których chcieliby zapomnieć. A czy mają jakieś autorytety? Czy słuchają czyichś rad? Kogo zdanie się dla nich liczy? Obecnie młodzi ludzie nie ufają tradycyjnym wzorcom, coraz częściej ich inspiracją są internetowi liderzy opinii. Nie znoszą też moralizowania, potrzebują wsparcia kogoś, kto jest naturalnym elementem ich świata. Dlatego, aby skutecznie do nich dotrzeć, Grupa Żywiec zaprosiła do udziału w swojej kampanii poświęconej odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu online’owych twórców. Trzymaj Pion to kampania społeczna Grupy Żywiec, której celem jest wzmacnianie mody na umiarkowane spożywanie alkoholu, jako część nowoczesnego i zrównoważonego stylu życia. Korzystając z doświadczenia w komunikowaniu się swoich marek, firma chce przekonać pokolenie tzw. Y-ków (18-25), którzy rozpoczynają wchodzenie w dorosłość, że rozsądni imprezowicze dostają od życia więcej.

W ramach Trzymaj Pion grupa influencerów rozpoczęła dyskusję na temat picia alkoholu, dzieląc się ze swoimi fanami własnymi doświadczeniami i spostrzeżeniami. Na początek Reżyser Życia we współpracy z Maciejem „Z Dupy” Dąbrowskim pokazali, że Ci, którzy potrafią oprzeć się namowom i przestrzegają swoich granic dostają więcej z każdej imprezy. Przygotowali interaktywny film, w którym sam widz mógł zdecydować, jak potoczy się dalszy scenariusz nagrania – czy jego bohaterowie postąpią rozsądnie, czy zepsują dobrą zabawę swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem.

 

Z koli Jelenie Jaja w filmie „Antykacmenka” przy pomocy superbohaterki obalili mit o tym, że alkohol zwiększa atrakcyjność w relacjach męsko-damskich, a Anna Szlęzak wyjaśniła, dlaczego trzymanie pionu jest w 100% atrakcyjne.

 

Gdyby ktoś nie był przekonany, powinien zobaczyć także 10 powodów Volantification, mówiących czemu warto zachować umiar lub przeczytać tekst dwóch błyskotliwych blogerek – Tekstualnej i Basi Szmydt, piszących o tym, jak dobrze smakuje życie na trzeźwo.

Efekty niniejszych działań? Rozpoczynająca projekt publikacja filmu autorstwa Reżyser Życia wygenerowała do tej pory ponad 700 tysięcy wyświetleń! Przekazy Maćka „Z Dupy” Dąbrowskiego, MishON, Wyrwane z Kontekstu, JelenieJaja czy Nishki dotarły do ponad 3,5 milionów osób, a setki z nich zaangażowały się w dyskusję na temat właściwej postawy wobec alkoholu. Wynik mówi sam za siebie: odpowiedzialne picie alkoholu, to naturalny element nowoczesnego trybu życia, który podejmuje coraz więcej osób. Kultura spożywania alkoholu zmieniła się na tyle, że ludzie zaczęli rozumieć, jak wiele przyjemności może przynieść rozsądna zabawa. Grupa Żywiec chce być jej częścią.

Szczegółowe informacje na temat kampanii znajdują się na stronie: www.trzymajpion.pl

PODOBNA AKCJA: KOMPANIA PIWOWARSKA – BĄDŹ MĄDRY

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czarny burger w cross-promocji burger king i world od tanks

Czarny Burger w cross-promocji Burger King i World od Tanks

Wykreślona warszawa

Wykreślona Warszawa i Run Like Hero wśród zwycięskich projektów Filmteractive Market 2017