Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Dlaczego wartościowy lead jest cenniejszy niż złoto?

Dobry lead stanowi bazę do prowadzenia skutecznych akcji promocyjnych w sieci. Może przynieść jednorazowy efekt w postaci sprzedaży produktu, a co za tym idzie, zarobku

lead generation

Dobry lead stanowi bazę do prowadzenia skutecznych akcji promocyjnych w sieci. Może przynieść jednorazowy efekt w postaci sprzedaży produktu, a co za tym idzie, zarobku. Co więcej, dzięki dobrze zaplanowanej, długofalowej strategii marketingowej, przy pomocy leada, odwiedzającego stronę internetową można przemienić w stałego i wiernego naszej marce klienta. O tym marzy przecież każdy przedsiębiorca, a w szczególności ten, który prowadzi swoją działalność w internecie.

Czym właściwie jest lead?

Lead to zbiór informacji na temat potencjalnego klienta, odwiedzającego daną stronę WWW. Dane te są wykorzystywane w celu informowania konsumenta m.in. o promocjach, nowościach, cenniku, jak również do prowadzenia działań marketingowych.

Wśród działań związanych z generowaniem leadów warto wymienić takie jak:

    • lead generation – proces pozyskiwanie leadów
    • wzrost konwersji odwiedzin na leady –  jeden z ważniejszych celów pod względem biznesowym w procesie budowania relacji klienta z naszą firmą
    • dojrzewanie leadów (ang. lead nurturing) – właściciel sklepu internetowego utrzymuje kontakt z potencjalnym klientem, od czasu do czasu przypomina się ze swoją ofertą, na przykład w formie skrojonego specjalnie z myślą o nim newslettera czy e-maila (follow-up). Pielęgnowana w ten sposób relacja na linii sprzedawca – klient może sprawić, że po pewnym czasie klient dojrzeje do decyzji zakupowej i nabędzie w naszym sklepie określony produkt.

O lead generation słów kilka:

Proces pozyskiwania leadów odbywa się za pomocą narzędzi marketingowych, takich jak kreacje e-mailowe, formularze rejestracyjne czy newslettery. W dobrych sieciach afiliacyjnych, takich jak LeadsMansion, są one udostępniane afiliantowi np. jako gotowe kreacje graficzne dostosowane do preferencji użytkownika. Warto wspomnieć, że partner ten jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej, należącej do DFEX INVESTMENTS.

Przedsiębiorca, przystępując do sieci afiliacyjnej, może liczyć na:

  • realne, wymierne zyski finansowe
  • wiarygodność i niezawodność – wieloletnie doświadczenie na kilku rynkach europejskich i światowych (Polska, Hiszpania, Wielka Brytania, Czechy, USA, Kanada)
  • dostęp do panelu afilianta – można w nim sprawdzać, ile leadów udało się wygenerować i jakie mamy dzięki temu zyski
  • wysoki poziom walidacji – przeciętny stopień walidacji leadów utrzymuje się na poziomie ponad 80%
  • łatwość planowania budżetu
  • remarketing leadów

Dlaczego tak ważne jest dojrzewanie leadów?

Warto wiedzieć, że klienci pojawiający się na naszej stronie internetowej w zdecydowanej większości są tu dlatego, że poszukują informacji o danym produkcie. Aż 95% osób odwiedzających stronę na pewno nie dokona zakupu od razu, lecz (jeśli to w ogóle zrobi) to po pewnym czasie. Zjawisko to nazywane jest w marketingu dojrzewaniem leadów (lead nurturing). Wraz z upływem czasu, klient może zdecydować się na zakup przeglądanego wcześniej produktu. Nie mamy jednak żadnej pewności, że zrobi to właśnie u nas, a nie u konkurencji. Aby zwiększyć prawdopodobieństwo tego, że wybór padnie na nasz sklep, warto zawczasu wzmocnić relację, wprowadzić działania zmierzające do zwiększenia lojalności wobec marki. Można również przesłać do konsumenta zestaw ważnych i przydatnych informacji, takich jak cennik czy kupon rabatowy.

Dlaczego LeadsMansion?

Warto wybrać LeadsMansion z co najmniej kilku powodów:

    • prosty i przejrzysty system sprzedaży leadów – ten z kolei wpływa bezpośrednio na realizację celów strategicznych partnerów biznesowych
    • płatność za efekty – reklamodawca płaci wyłącznie za lead, czyli za konkretny kontakt do Klienta, który wyraził zainteresowanie Twoim produktem lub usługą. Inaczej mówiąc, partner LeadsMansion będący w sieci afiliacyjnej płaci wyłącznie za efekty
    • przesyłanie danych w czasie rzeczywistym
    • wykorzystanie nowoczesnych technologii i elastycznych rozwiązań
    • efektywne kampanie
    • troska o jakość przesłanych leadów – poziom generowanych kontaktów jest na bieżąco weryfikowany
    • rozliczenie na podstawie różnych modeli: CPL, CPS, CPA
    • pełne wsparcie techniczne ze strony specjalistów.

One Comment

Skomentuj

11 Pings & Trackbacks

  1. Pingback:

  2. Pingback:

  3. Pingback:

  4. Pingback:

  5. Pingback:

  6. Pingback:

  7. Pingback:

  8. Pingback:

  9. Pingback:

  10. Pingback:

  11. Pingback:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *