w ,

Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt

180heartbeats katarzyna olga jarecka, marta adamkowska, joanna wojtach, adam smereczyński, joanna bauer, marta tomczak, jakub skitek

Zespół, którym od sierpnia zeszłego roku kieruje Adam Smereczyński wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.

Do 180heartbeats + Jung von Matt dołączyli: team seniorski – art director Katarzyna Jarecka i copywriter Jakub Skitek, team kreatywny – Marta Adamkowska i Marta Tomczak, awansował z kolei duet – Joanna Wojtach i Joanna Bauer. 

Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + jung von matt

W branży pełnej talentów stawiamy na tych, którzy mają coś więcej – odwagę, świeże spojrzenie i gotowość do łamania zasad. Doceniamy  i rozwijamy osobowości, bo to one napędzają prawdziwą kreatywność – podkreśla Adam Smereczyński Chief Creative Officer & Partner

Katarzyna Olga Jarecka to senior art director z prawie 10-letnim stażem w branży reklamowej. Tworzyła kampanie dla takich marek jak McDonald’s, Huawei, WWF, Zalando czy Spotify. Jest laureatką wielu nagród w tym: KTR, Young Cannes Lions, Papaya Young Directors  i Facebook Awards.

W 180heartbeats Jung von Matt pracuje w duecie  z Jakubem Skitkiem, senior copywriterem i reżyserem, który również niemal od 10 lat jest związany z branżą. Skitek odpowiadał za kampanie dla marek takich jak Allegro, Porsche, McDonald’s, WWF, Spotify, Huawei, czy Play.  Wielokrotnie nagradzany i nominowany w konkursach KTR, Mixx Awards, Golden Arrow, Effie, Euro Effie, Papaya Young Directors i Porsche Awards.

Kolejny duet kreatywny tworzą wyróżnione w tegorocznym Young Creatives Marta Adamkowska i Marta Tomczak. Adamkowska jest art directorem i graphic designerem, wcześniej pracowała  w BBDO/Molecular Creative dla klientów takich jak mBank, Mercedes, Prima, Dolina Dobra, czy Pure City. Jest laureatką Young Creatives za projekt dla Muzeum Etnograficznego w Warszawie. 

Tomczak zaczynała w agencji McCann w dziale social media i strategii dla m.in. Mastercard, L’Oreal i KFC, ale jej pociąg do kreacji okazał się silniejszy. Jako copywriterka pracowała w BBDO/Molecular Creative dla m.in. Mercedesa, mBanku, Primy, Doliny Dobrej, OLX, USP Zdrowie. Współtworzyła głośną kampanię społeczną „My, Rodzice dzieci trans”.

Joanna Bauer i Joanna Wojtach tworzą team kreatywny od prawie 3 lat. Od sierpnia br. na stanowiskach copywriter i art director. Wspólnie zwyciężyły w konkursie Young Creatives Eurobest w 2021 roku oraz dwukrotnie w Young Creatives (trzykrotnie zdobyły też wyróżnienia). Obie mają ponad 6-letnie doświadczenie w branży.

W 180heartbeats + Jung von Matt Wojtach zaczynała jako designerka, a Bauer jako PR Specialist. Pracowały dla klientów takich jak Betclic, Google, YouTube, Pudliszki, Żabka, Red Bulla czy BNP Paribas. 

Autor zdjęcia: Michał Murawski

Aa zdjęciu: od lewej Katarzyna Olga Jarecka, Marta Adamkowska, Joanna Wojtach, Adam Smereczyński, Joanna Bauer, Marta Tomczak, Jakub Skitek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak sprzedawać za granicą

Jak sprzedawać za granicą? Dwucyfrowe wzrosty e-sprzedaży na wyciągnięcie ręki

Goldenproduction

GoldenProduction – dom produkcyjny GoldenSubmarine