Zespół, którym od sierpnia zeszłego roku kieruje Adam Smereczyński wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.
Do 180heartbeats + Jung von Matt dołączyli: team seniorski – art director Katarzyna Jarecka i copywriter Jakub Skitek, team kreatywny – Marta Adamkowska i Marta Tomczak, awansował z kolei duet – Joanna Wojtach i Joanna Bauer.
W branży pełnej talentów stawiamy na tych, którzy mają coś więcej – odwagę, świeże spojrzenie i gotowość do łamania zasad. Doceniamy i rozwijamy osobowości, bo to one napędzają prawdziwą kreatywność – podkreśla Adam Smereczyński Chief Creative Officer & Partner
Katarzyna Olga Jarecka to senior art director z prawie 10-letnim stażem w branży reklamowej. Tworzyła kampanie dla takich marek jak McDonald’s, Huawei, WWF, Zalando czy Spotify. Jest laureatką wielu nagród w tym: KTR, Young Cannes Lions, Papaya Young Directors i Facebook Awards.
W 180heartbeats Jung von Matt pracuje w duecie z Jakubem Skitkiem, senior copywriterem i reżyserem, który również niemal od 10 lat jest związany z branżą. Skitek odpowiadał za kampanie dla marek takich jak Allegro, Porsche, McDonald’s, WWF, Spotify, Huawei, czy Play. Wielokrotnie nagradzany i nominowany w konkursach KTR, Mixx Awards, Golden Arrow, Effie, Euro Effie, Papaya Young Directors i Porsche Awards.
Kolejny duet kreatywny tworzą wyróżnione w tegorocznym Young Creatives Marta Adamkowska i Marta Tomczak. Adamkowska jest art directorem i graphic designerem, wcześniej pracowała w BBDO/Molecular Creative dla klientów takich jak mBank, Mercedes, Prima, Dolina Dobra, czy Pure City. Jest laureatką Young Creatives za projekt dla Muzeum Etnograficznego w Warszawie.
Tomczak zaczynała w agencji McCann w dziale social media i strategii dla m.in. Mastercard, L’Oreal i KFC, ale jej pociąg do kreacji okazał się silniejszy. Jako copywriterka pracowała w BBDO/Molecular Creative dla m.in. Mercedesa, mBanku, Primy, Doliny Dobrej, OLX, USP Zdrowie. Współtworzyła głośną kampanię społeczną „My, Rodzice dzieci trans”.
Joanna Bauer i Joanna Wojtach tworzą team kreatywny od prawie 3 lat. Od sierpnia br. na stanowiskach copywriter i art director. Wspólnie zwyciężyły w konkursie Young Creatives Eurobest w 2021 roku oraz dwukrotnie w Young Creatives (trzykrotnie zdobyły też wyróżnienia). Obie mają ponad 6-letnie doświadczenie w branży.
W 180heartbeats + Jung von Matt Wojtach zaczynała jako designerka, a Bauer jako PR Specialist. Pracowały dla klientów takich jak Betclic, Google, YouTube, Pudliszki, Żabka, Red Bulla czy BNP Paribas.
Autor zdjęcia: Michał Murawski
Aa zdjęciu: od lewej Katarzyna Olga Jarecka, Marta Adamkowska, Joanna Wojtach, Adam Smereczyński, Joanna Bauer, Marta Tomczak, Jakub Skitek.