Redkroft został laureatem 21. edycji konkursu „Dobry Wzór” w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania” za identyfikację wizualną przygotowaną dla Portierge. Doceniono trafność przełożenia filozofii marki na język wizualny oraz jakość wykonania w najmniejszych detalach.
Projekt realizowany przez studio brandingowe Redkroft dla Portierge, marki salonów oferujących stolarkę budowlaną, wyróżnia funkcjonalność oraz dopasowanie identyfikacji do charakteru i filozofii firmy. System identyfikacji wizualnej Portierge jest nowoczesny, geometryczny, a jednocześnie elegancki i zgodny z obowiązującymi trendami – uzasadnia swój wybór jury. W projekcie wykorzystano elementy charakterystyczne dla rzutów i specyfikacji architektonicznych oraz materiały naturalne: drewno, beton, papiery z certyfikatem FSC, wykonane w części z odpadów warzywnych i owocowych oraz wytworzone w oparciu o zieloną energię.
„Dobry Wzór” to najstarszy konkurs na najlepiej zaprojektowane produkty i usługi na polskim rynku, organizowany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego pod patronatem Ministra Gospodarki. Eksperci IWP wyszukują i oceniają projekty pod kątem najwyższej jakości wzorniczej. W tegorocznej edycji spośród 1360 produktów i usług, wyłoniono 9 zwycięskich prac w 7 kategoriach.
„Dobry Wzór 2014” to druga nagroda, jaką Redkroft otrzymał za identyfikację przygotowaną dla Portierge – praca została uprzednio wyróżniona także w plebiscycie „Projekt Roku 2013” jako najlepsza w kategorii „Branding”.
Redkroft świadczy usługi w zakresie brandingu, designu i kreacji od 2004 roku. Studio kieruje się misją, w myśl której korzyści biznesowe wynikają z posiadania unikatowego wizerunku. Projekty Redkroft regularnie zdobywają uznanie branży na świecie oraz w Polsce.