w

Agencja Peppermint już po raz drugi przygotowała identyfikację wizualną Festiwalu Przemiany organizowanego przez Centrum Nauki Kopernik

Agencja Peppermint już po raz drugi przygotowała identyfikację wizualną Festiwalu Przemiany organizowanego przez Centrum Nauki Kopernik

Hasło tegorocznej edycji Festiwalu Przemiany to: SUPERORGANIZAM. CZY CIAŁO MA GRANICE. Tematy związane z ciałem, cielesnością, medycyną przyszłości, regeneracją i technologiczną ewolucją człowieka zostaną zaprezentowane podczas paneli eksperckich, debat, formatów Artist Talk, na wystawie festiwalowej, w paśmie filmowym oraz podczas spotkań z ekspertami.

Współpraca Peppermint z Centrum Nauki Kopernik objęła stworzenie koncepcji kreatywnej do identyfikacji wizualnej festiwalu oraz przygotowanie kreacji graficznych do promocji i komunikacji wydarzenia.  

Agencja Peppermint już po raz drugi przygotowała identyfikację wizualną Festiwalu Przemiany organizowanego przez Centrum Nauki Kopernik

Głównym celem było wypracowanie oryginalnego języka graficznego, który oddałby tematykę tegorocznego Festiwalu Przemiany, a jednocześnie stał się rozpoznawalnym elementem identyfikacyjnym wydarzenia. Aby podkreślić ideę, interdyscyplinarność i charakter wydarzenia, czyli spojrzenie na dany problem z różnych perspektyw, Peppermint opracował unikalny motyw graficzny, który w sposób wyjątkowy podkreślił poruszane zagadnienia, równocześnie mając na celu przyciągnięcie uwagi odbiorców. 

Ponadto, agencja przygotowała spoty reklamowe, które pojawiły się na wielu multimedialnych nośnikach outdoorowych jak autobusy i tramwaje, na platformie YouTube oraz w sieciach kin Helios. Peppermint przygotował także zróżnicowane materiały graficzne do promocji w kanałach online i offline, jak plakaty, newsletter czy dedykowane grafiki do social mediów.  

Festiwal Przemiany SUPERORGANIZAM. CZY CIAŁO MA GRANICE? odbędzie się w weekend 6-8 października w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
www.festiwalprzemiany.pl


  1. aBooster i Veovee nawiązały strategiczne partnerstwo 
  2. Kampanie profrekwencyjne [IAA POWER PODCAST]
  3. Castorama z autorskim podcastem – „Razem najlepiej”

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik awansuje na Head of Affiliate w SalesTube

miłosz jacyna

Miłosz Jacyna Digital Content Managing Directorem w Havas PLAY