Hasło tegorocznej edycji Festiwalu Przemiany to: SUPERORGANIZAM. CZY CIAŁO MA GRANICE. Tematy związane z ciałem, cielesnością, medycyną przyszłości, regeneracją i technologiczną ewolucją człowieka zostaną zaprezentowane podczas paneli eksperckich, debat, formatów Artist Talk, na wystawie festiwalowej, w paśmie filmowym oraz podczas spotkań z ekspertami.
Współpraca Peppermint z Centrum Nauki Kopernik objęła stworzenie koncepcji kreatywnej do identyfikacji wizualnej festiwalu oraz przygotowanie kreacji graficznych do promocji i komunikacji wydarzenia.
Głównym celem było wypracowanie oryginalnego języka graficznego, który oddałby tematykę tegorocznego Festiwalu Przemiany, a jednocześnie stał się rozpoznawalnym elementem identyfikacyjnym wydarzenia. Aby podkreślić ideę, interdyscyplinarność i charakter wydarzenia, czyli spojrzenie na dany problem z różnych perspektyw, Peppermint opracował unikalny motyw graficzny, który w sposób wyjątkowy podkreślił poruszane zagadnienia, równocześnie mając na celu przyciągnięcie uwagi odbiorców.
Ponadto, agencja przygotowała spoty reklamowe, które pojawiły się na wielu multimedialnych nośnikach outdoorowych jak autobusy i tramwaje, na platformie YouTube oraz w sieciach kin Helios. Peppermint przygotował także zróżnicowane materiały graficzne do promocji w kanałach online i offline, jak plakaty, newsletter czy dedykowane grafiki do social mediów.
Festiwal Przemiany SUPERORGANIZAM. CZY CIAŁO MA GRANICE? odbędzie się w weekend 6-8 października w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
www.festiwalprzemiany.pl
- aBooster i Veovee nawiązały strategiczne partnerstwo
- Kampanie profrekwencyjne [IAA POWER PODCAST]
- Castorama z autorskim podcastem – „Razem najlepiej”