Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Drukarnia online – jak wybrać najlepszą?

drukarnia online

Drukarnia online jest bardzo wygodną opcją w dzisiejszych czasach. Dzięki niej zlecisz wydruk ulotek, banerów reklamowych, katalogów i plakatów bez konieczności ruszania się z biura lub z domu. Zakres działania drukarni jest bardzo szeroki, jednak to nie jedyny aspekt, na który należy zwrócić uwagę. Priorytetem nie powinna być także cena, choć z pewnością odgrywa ona istotną rolę. Na co zwracać szczególną uwagę przy wyborze tak szczególnego wykonawcy, jakim jest drukarnia internetowa.

  1. Dobra i tania drukarnia internetowa – czy to możliwe?
  2. Zaplecze maszynowe
  3. Terminy realizacji
  4. Kontakt z drukarnią

Druk online to dzisiaj bardzo szerokie spektrum możliwości. W ten sposób możesz wykorzystać zalety oferowane przez druk offsetowy, druk wielkoformatowy czy druk cyfrowy. Sprawdź na: drukomat.pl.

Dobra i tania drukarnia internetowa – czy to możliwe?

Wybór drukarni internetowej wcale nie jest prostym zadaniem, tym bardziej, że na rynku istnieje sporo podmiotów świadczących tego rodzaju usługi: od małych drukarni po oddziały dużych agencji reklamowych. Jak wybrać odpowiednie miejsce?

Okazuje się, że kluczowa dla twojej firmy wcale nie musi być cena – na tle konkurencji niejednokrotnie okazuje się, że najniższe ceny odbiegają od tych nieco wyższych zaledwie o kilka groszy, natomiast różnice w jakości mogą być już spore. Zorientuj się więc, jakie jest zaplecze maszynowe, a tym samym: jaką finalną jakość mają konkretne produkty. To ważne, zwłaszcza gdy chcesz przygotować gadżety lub materiały promocyjne rzutujące na wizerunek przedsiębiorstwa: teczki ofertowe, kalendarze trójdzielne lub książkowe, papier firmowy, katalogi szyte albo klejone.

Zaplecze maszynowe

Poza tym, jakie dana drukarnia oferuje produkty, ważne jest, z jakich maszyn korzysta. Najczęściej informacje na temat zaplecza technicznego znajdują się na stronie internetowej. Z pewnością przedstawi je także obsługa zapytana, czy złożenie zamówienia konkretnego typu – na przykład wielkoformatowego – jest możliwe. Obecnie nie ma właściwie ograniczeń w tym zakresie: przygotować można druk kalendarzy lub dużych banerów reklamowych. Zlecić można także folie samoprzylepne lub ulotki składane.

Terminy realizacji

Wiele firm już na etapie zlecania usługi zastanawia się, jak długo potrwa druk plakatów czy innych materiałów promocyjnych. Istotne jest na przykład, czy dana firma będzie mogła przygotować kalendarze spiralowane czy kalendarze biurkowe na tyle wcześnie, aby móc ofiarować je kontrahentom lub klientom w ramach corocznego podziękowania za współpracę.

Wiele drukarni internetowych deklaruje, że z zamówieniem poradzi sobie bardzo szybko. To także pokłosie nowoczesnych maszyn, dobrze przemyślanych procedur i sprawnej obsługi.

Kontakt z drukarnią

Pozornie ten aspekt może wydawać się mniej ważny, ale odgrywa kluczową rolę, nawet jeżeli w naszej drukarni online projekt wgrywa się samodzielnie poprzez udostępniony klientowi panel. Gdy dane zamówienie w całości jest składane przez internet, powinieneś możliwie szybko dowiedzieć się, czy przygotowana przez ciebie grafika lub tekst nadają się druku. Zdarza się także, że istnieje konieczność wprowadzenia dodatkowych zmian.

Dla wielu osób kluczowe jest więc, by drukarnia podawała dane kontaktowe: nie tylko adres mailowy, ale również telefon. Chodzi nie tylko o wiarygodność, ale również o bezproblemową komunikację. Większość drukarni proponuje opiekę konsultanta, który jest w stanie poprowadzić klienta przez cały ten proces. Czasem można liczyć również na wsparcie graficzne.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *