Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Duże zmiany w Brave Brain, agencja rozszerza ofertę usług

Krakowska agencja reklamowa Brave Brain, rozwija ofertę o działania

w sektorze mobile. To konsekwencja strategii rozwoju firmy na rynkach:

polskim i międzynarodowym oraz pozyskanego kapitału inwestycyjnego.

W związku z powyższym, od 1 kwietnia 2015 roku, agencja zmieniła

również formę prawną i stała się spółką akcyjną.

Rozszerzenie oferty agencji ma bezpośredni związek ze zmianami rynkowymi,

jakie zachodzą w branży, za sprawą technologii mobilnych. Dlatego obecnie agencja

koncentruje się na rozwiązaniach kreatywnych, które włączają elementy z sektora

mobile. W tym celu Brave Brain podjęła współpracę z nowymi partnerami

biznesowymi, między innymi z gdyńską firmą Renau Business Software,

odpowiedzialną za support technologiczny agencji.

Jak zapewnia Piotr Mazurkiewicz, Dyrektor Zarządzający Brave Brain:

Rozszerzenie oferty usług zapewni lepsze dotarcie do klienta oraz realizację jego

biznesowych celów. Teraz jesteśmy przygotowani do obsługi jeszcze większych,

dojrzałych biznesowo marek, które oczekują kompleksowych rozwiązań, także w

sektorze mobile. Nasz model biznesowy zakłada opracowanie aplikacji dedykowanych

dla naszych klientów, jak i aplikacji autorskich, których realizację planujemy

rozpocząć jeszcze w tym roku. Wszystkie nasze działania charakteryzuje

indywidualne, użytkowe podejście, którego konsekwencją jest wysoka efektywność

prowadzonych projektów.

Brave Brain już od dłuższego czasu przygotowywała się do rozszerzenia

zakresu działań, zarówno od strony technologicznej, jak i organizacyjnej. W ciągu

ostatniego roku konsekwentnie budowaliśmy i rozwijaliśmy nasz zespół pod kątem

nowej oferty i strategii działań. Dlatego w agencji pojawiły się osoby

z doświadczeniem w projektowaniu, realizacji oraz obsłudze projektów z sektora

mobile – dodaje Piotr Mazurkiewicz.

Rozszerzenie działalności wiąże się także ze zmianą charakteru prawnego

firmy, która od 1 kwietnia zaczęła funkcjonować jako spółka akcyjna. Dynamiczny

rozwój Brave Brain to efekt odpowiedniej strategii inwestycyjnej. Dzięki funduszom

pozyskanym od inwestorów, agencja może konsekwentnie rozbudowywać się oraz

poszerzać zakres oferowanych usług.

Źródło: mat. pras.